بعدی
like
پایان گرفتن اجراهای سال ۹۷ مجموعه تئاتر شهر

نمایش «ملاقات» از هفتم فرودین ۹۸ به اجرای خود ادامه می دهد

‏. ‏(‏۲۴-‏اسفند-‏۱۳۹۷)

آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف نمایشی مجموعه تئاتر شهر اجرای خود در سال ۹۷ پایان دادند.

به گزارش آرت کافه، آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف نمایشی مجموعه تئاتر شهر جمعه ۲۴ اسفند ماه به اجرای خود پایان دادند ،اما نمایش «ملاقات» از هفتم فروردین ماه سال ۹۸ به اجرای خود در تالار اصلی ادامه خواهد داد.


تئاتر  ملاقات   پارساپیروزفر تئاترشهر  ما داریم از این خونه می ریم    حسین اکبرپور    یک هفته راه رفتن در بهشت   محمد هادی هاشم زاده

نمایش «ما داریم از این خونه می ریم» با کارگردانی حسین اکبرپور و نمایش «یک هفته راه رفتن در بهشت» با کارگردانی محمد هادی هاشم زاده که بر اساس رویکرد حمایتی مدیریت مجموعه تئاتر در حمایت از آثار برگزیده تئاتر استان ها پس از پایان سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به ترتیب در تالارهای چهارسو و قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته بودند، جمعه ۲۴ اسفند ماه از این مجموعه خداحافظی کردند.

نمایش «ملاقات» با کارگردانی پارساپیروزفر هم که از ۱۲ اسفند ماه در تالار اصلی اجرای خود را آغاز کرد، جمعه ۲۴ اسفند ماه موقتا به اجرای خود پایان داد. اجراهای این اثر نمایشی در سال ۹۸ نیز ادامه پیدا کرده، اما از هفتم فروردین ماه مجددا میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.