بعدی
like
صالحی در واکنش به حواشی افتتاحیه فیلم فجر: جز صدای جمع‌خوانی به من نمی‌رسید

لطفا تکلیف را روشن کنید:گوش ما مشکل دارد یا میکروفن؟!

‏. ‏(‏۱۰-‏بهمن-‏۱۳۹۷)

وزیر ارشاد در جدیدترین توئیت خود در واکنش به حواشی تکخوانی یک زن در مراسم افتتاحیه فیلم فجر مطلب نوشت.

به گزارش آرت کافه، سید عباس صالحی در جدیدترین توئیت خود در باره حواشی افتتاحیه جشنواره فیلم فجر نوشت.


سینما سید عباس صالحی   توئیت   افتتاحیه فیلم فجر وزیرارشاد

«افتتاحیه جشنواره فیلم فجر برگزار شد. با گرامیداشت برخی هنرمندان و کلیپ تاثیرگذار در منقبت صدیقه اطهر(س) در پایان نمایشنامه‌ای از چهل ساله سینما روایت شد و در پایان سرودی با عنوان سلام به چهل سالگی. جز صدای جمع‌خوانی به من نمی‌رسید.به دوستانم گفته‌ام قانون و شریعت معیار است».


سینما سید عباس صالحی   توئیت   افتتاحیه فیلم فجر وزیرارشاد

آرت کافه:افتتاحیه جشنواره فیلم فجر مثل همیشه با حاشیه برگزار شد،گویا دیگر مد شده و جا افتاده که دامن گل منگلی افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم فجر آلوده به حاشیه های دردسرساز باشد.اگر حاشیه نباشد کار جشنواره در این بیست و چند سال پیش نرفته و نمی رود!اتفاقات افتاده را همه دیدند و شنیدند،چیزی برای کتمان وجود ندارد،پس نمی شود مخفی کرد یا روی آن ماله کشید.مهم ترین حاشیه ،تکخوانی یک زن در مراسم افتتاحیه بود که به دست خیلی ها گزک داد!عرف است که پیش از آغاز هر مراسم و جشنواره ای،بارها و بارها همه چیز را بررسی کرده و دقت می کنند تا در برنامه خللی پیش نیاید یا کار به حاشیه کشیده نشود،اما مسوولان برنامه افتتاحیه یا نواقص را بررسی نکرده بودند یا دیدند و عمدا گذاشتند این اتفاقات بیفتد تا جشنواره دچار مشکل شود.
در مراسم های رسمی و جشنواره های صاحبنام،هرگز نباید کسی به دلخواه بگوید و عمل کند،باید مرزها مشخص باشد و متن سخنرانی ها اعلام شده باشد تا سوءاستفاده ای صورت نگیرد.تریبون جشنواره فیلم فجر برای شعار دادن های دروغین و بی محتوا و عقده گشایی های سیاسی از سوی نمایندگان جناح های مختلف،به ویژه چپ و راست نیست،این جشن متعلق به مردم است.
این رسم ایرانیان است که در جشن ها پنجه بر صورت هم بکشند ، قهر کنند و حرف های دل آزار زده و در عزاداری ها یکدیگر را نوازش کرده و حرف های خنده دار بزنند برای تلطیف فضا!
امروز هم آقای سیدعباس صالحی وزیر محترم ارشاد که در آستانه ماندن و رفتن،این پا و آن پا می کند،در توئیتی که منتشر کرده آورده است:جز صدای جمع‌خوانی به من نمی‌رسید!
گویا جناب وزیر توضیح روابط عمومی جشنواره را نخوانده یا به عرض شان نرسانده بودند که در آن متن منتشر شده،میکروفن مقصر شناخته شده،نه گوش حضار!
لطفا تکلیف را روشن کنید:گوش ما مشکل دارد یا میکروفن؟!