بعدی
like

«دستان سرد» برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰» از نگاه مردم شد

‏. ‏(‏۱۲-‏خرداد-‏۱۳۹۸)

دبیر جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰»، فیلم «دستان سرد» را به عنوان اثر برگزیده از نگاه آرای مردمی دوازهمین دوره این جشنواره معرفی کرد.

به گزارش آرت کافه، علی قربانی گفت: نتایج آرای مردمی فیلم‌های برگزیده «جشنواره ۱۰۰» از نگاه تماشاگر در همه آثار راه یافته به تمام بخش‌های جشنواره در سایت آپارات مشخص و یک فیلم به عنوان فیلم منتخب مردم، معرفی شد.


سینما علی قربانی  گل ایرانی    توقف    کادیلاک     پوشک   دستان سرد

وی افزود: فیلم «دستان سرد» به عنوان اثر برگزیده از نگاه آرای مردمی دوازهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰» معرفی و مبلغ ۳۰ میلیون ریال به عنوان جایزه به آن اهدا خواهد شد. فیلم‌های «گل ایرانی»، «توقف»، «کادیلاک» و «پوشک» به ترتیب از دیگر برگزیدگان جشنواره از نگاه آرای مردمی معرفی شده‌اند.

قربانی خاطر نشان کرد: این نظرسنجی با مشارکت سایت آپارات انجام و با اشتراک فیلم‌ها در این سایت، مخاطبان مجازی نیز در این رای گیری شرکت کرده و بهترین فیلم از نگاه خود را انتخاب کردند.

وی گفت: علاوه بر این جایزه در آئین اختتامیه جشنواره هم جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران به محمدرضا سعادتی برای «پوشک» اهدا شده بود.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰» از ۸ الی ۱۰ اسفندماه ۹۷ در سینمای آزادی برگزار شد و نظرسنجی مردمی جشنواره در سایت آپارات ادامه پیدا کرد.