بعدی
like

افتتاح تماشاخانه سیمرغ با اجرای نمایش «مکعب»

‏. ‏(‏۲۸-‏آذر-‏۱۳۹۷)

مراسم افتتاحیه تماشاخانه سیمرغ با حضور هنرمندان برگزار شد.

به گزارش آرت کافه،تماشاخانه سیمرغ در گام اول کار خود را با نمایش «مکعب» با کارگردانی و بازی علی سلیمانی آغاز کرد و سه شنبه شب ۲۷ آذرماه میزبان مخاطبان و هنرمندانی بود که در شب ابتدایی به تماشای این اثر نشستند.


تئاتر تماشاخانه سیمرغ   نمایش  مکعب   علی سلیمانی کمند امیرسلیمانی

دکتر رحمت امینی زنگ آغاز این نمایش را به صدا درآورد و در سخنانی کوتاه گفت: هرجای این شهر که سالن تئاتری افتتاح شود باعث مسرت و خوشحالی من است . ما تئاتری ها سال هاست داریم می جنگیم که خودمان را اثبات کنیم . می خواهیم بگوییم که تئاتر حذف شدنی نیست، اما همیشه مانع سد راه ما بوده است. افتتاح تماشاخانه سیمرغ یکی دیگر از اتفاقاتی است که می تواند به تئاتر ما رونق بدهد .امیدواریم این مسیر هموار شود. مسرورم که این سالن با کار علی سلیمانی افتتاح شد، چرا که او از دانشجویان دانشکده هنرهای نمایشی در آن سال های درخشان بود و تماشای کارهای او برای من همیشه جذاب است . به علاقه مندان تئاتر هم تماشای این اثر را حتما پیشنهاد می کنم.

علی سلیمانی نیز گفت: خوشحالم نمایش «مکعب» را برای دومین بار روی صحنه می برم و این اتفاق در سالن سیمرغ رخ می دهد.

پس از وی محسن احتشامی مدیر تماشاخانه گفت: ما برای تئاتر دغدغه مند عمل می کنیم . همه کسانی که در این سالن کار می کنند سال هاست که در حوزه تئاتر و هنر مشغول به کار هستند .تلاش مان این است که بتوانیم از هنرمندان و تئاتری ها حمایت کنیم و همراه شان باشیم تا آثار جذاب خود را روی صحنه ببرند. در این مسیر هم از علاقه مندان به تئاتر می خواهیم ما را تنها نگذارند. این باعث افتخار من است نمایش علی سلیمانی که خودم تماشاگر آن بودم و بسیار لذت بردم اولین نمایشی است که در «سیمرغ» روی صحنه می رود . امیدواریم استقبال از این نمایش تا شب پایانی ادامه داشته باشد.

یکی دیگر از مهمانان افتتاحیه کمند امیرسلیمانی بود که درباره سال های تحصیل در دانشکده هنرهای نمایشی و هم دانشگاهی بودن با علی سلیمانی گفت :در آن سال ها هنرمندان زیادی با سعی و تلاش، خودشان را به جایگاه های ویژه در بازیگری رساندند. من خوشحالم که دانشجویی از دوره درخشان بودم. همچنین افتتاح سالن سیمرغ را به فال نیک می گیریم و امیدواریم در این مسیر میزبان آثار جذاب باشد.

احسان عبدی پور ، سروش طاهری ، محمد فرشته نژاد ، باران صالح علا ، احمد بهرامی و... از دیگر مهمانان ویژه این مراسم بودند.

نمایش «مکعب» با کارگردانی و بازی علی سلیمانی و سهیلا جوادی هرشب ساعت ۱۹ در تماشاخانه «سیمرغ» واقع در مفتح جنوبی روبروی ورزشگاه شهید شیرودی ، خیابان اردلان پلاک ۲۵ روی صحنه می رود.

علاقه مندان می توانند از طریق سایت تیوال اقدام به خرید بلیت و تماشای این اثر کنند.