بعدی
like
آغاز جشنواره فجر استانی

گروه های تئاتری به ۷ استان ایران سفر می کنند

‏. ‏(‏۱۰-‏دی-‏۱۳۹۷)

جشنوار فجر استانی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از ۱۶ دی در اردبیل آغاز و با گذر از منطقه آزاد اروند، یزد، چهارمحال و بختیاری، لرستان و سیستان و بلوچستان، ۲۶ دی در کرمانشاه به پایان می رسد.

به گزارش آرت کافه، جشنواره تئاتر فجر استانی تنها جشنوار غیررقابتی در حوزه استان هاست که با هدف ایجاد تعامل و تبادل تجربیات هنرمندان استان ها و نیز مخاطب پروری و ایجاد یک شبکه و تور بزرگ تئاتری برای استان ها برگزار می شود. این جشنواره با استفاده از حداکثر ظرفیت تئاتر و هنرمندان تئاتر استان ها قبل از شروع جشنواره اصلی فجر با شور و شوق هنرمندان و مردم در استان های میزبان روی صحنه می رود.


تئاتر جشنواره  بین المللی تئاتر فجر سیستان و بلوچستان   کرمانشاه

در جشنواره فجر استانی سی و هفتمین دوره از جشنواره تئاتر فجر ۱۱ اثر از منتخبان برگزیدگان جشنواره های تئاتر استان ها و ۱۰ اثر به انتخاب بخش فجر استانی از تهران، مشهد، کرج، همدان و کرمانشاه که آثار استانی بودند به این تور بزرگ تئاتر پیوستند و طبق هماهنگی دبیرخانه مرکز و برنامه ریزی دبیران فجر استانی مجموعا ۳۳ سفر انجام خواهد شد تا این تور تئاتر شکل بگیرد.

جشنواره فجر استانی در سی و هفتمین دوره از جشنواره تئاتر فجر با گذر از هفت استان از ۱۶ دی ۱۳۹۷ در اردبیل آغاز و تا ۱۹ دی در این استان اجرا می شود و سپس از ۱۸ تا ۲۱ دی در منطقه آزاد اروند، از ۱۹ تا ۲۲ دی در استان یزد، از ۲۰ تا ۲۳ دی در استان چهارمحال و بختیاری، از ۲۱ تا ۲۴ دی در استان لرستان، از ۲۲ تا ۲۵ دی در استان سیستان و بلوچستان و از ۲۳ تا ۲۶ دی در استان کرمانشاه ادامه پیدا می کند.

نمایشگاه عکس و پوستر آثار برگزیده سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر نیز در این استان ها برپا می شود و از جمله نمایشگاه چهل سالگی یا تئاتر بعد از انقلاب و نمایشگاه تخصصی کتب.

اسامی آثاری که در هر استان روی صحنه می رود به زودی اعلام خواهد شد.