بعدی
like
حمید مهرافروز فیلمبردارسینما:

«اقیانوس پشت پنجره» را دوست دارم

‏. ‏(‏۳۰-‏مرداد-‏۱۳۹۸)

فیلمبردار «اقیانوس پشت پنجره» از تولیدات جدید سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این فیلم را اثری منجسم و خوب ارزیابی کرد.

به گزارش آرت کافه،حمید مهرافروز فیلمبردار فیلم «اقیانوس پشت پنجره» از تولیدات جدید سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با کارگردانی بابک نبی‌زاده، درباره روند فیلمبرداری این اثر سینمایی گفت: پیش‌تر قرار بود فیلمبرداری این اثر را در بهمن شروع کنیم ،ولی با ورود کانون و حمایتی که اتفاق افتاد در تابستان انجام شد. من نیز به دلیل اینکه فیلمنامه را خوانده و دوست داشتم و همچنین فضا را می‌شناختم، این کار را عهده‌دار شدم.


سینما حمید مهرافروز    اقیانوس پشت پنجره    کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  بابک نبی‌زاده

وی ادامه داد: فیلمبرداری در هوای گرم میناب و همچنین جزیره قشم کار سختی بود ،ولی از آنجا که کار دلی بود این کار انجام شد. ما فیل‌برداری «اقیانوس پشت پنجره» را با فرمت ۴k انجام دادیم.

مهرافروز با اشاره به فیلمبرداری روز اول «اقیانوس پشت پنجره» در میناب و باقی روزها در جزیره قشم، درباره ویژگی‌های تصویری این اثر سینمایی یادآور شد: در واقع تصاویر جنوب ایران و مناظر جزیره قشم بخشی از ویژگی‌های این فیلم سینمایی است که به همراه قصه خیلی خوب و جذابی که فیلم دارد و همچنین بازی‌ها و عوامل خوب فیلم، بسیار تأثیرگذار است.

فیلمبردار «اقیانوس پشت پنجره» تأکید کرد: این فیلم سینمایی را خیلی دوست دارم و معتقدم که در کل، اثری منسجم و خوب شده است.

وی در پایان بیان کرد: ورود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ساخت «اقیانوس پشت پنجره» بسیار مؤثر بود و باعث شد تا کار ساخته شود.

این فیلم با تهیه‌کنندگی سیدجلال چاوشیان، تازه‌ترین تولید سینمایی کانون پرورش فکری در سال ۱۳۹۸ است که نخستین حضور بین‌المللی خود را در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان تجربه می‌کند.
@nasrodinmolla