بعدی
like

راهیابی فیلم داستانی «خانه» به جشنواره اینترنتی فیلم (lift off) انگلستان

‏. ‏(‏۱۵-‏تیر-‏۱۳۹۸)

فیلم کوتاه داستانی «خانه» دومین ساخته سعید زارع از تولیدات انجمن سینمای جوان لاهیجان به بخش مسابقه جشنواره اینترنتی فیلم (lift off ) انگلستان راه یافت.

به گزارش آرت کافه،ساسان عادلی رییس دفتر لاهیجان با اعلام این مطلب گفت : موضوع فیلم داستانی «خانه» که در ژانر ترسناک ساخته شده است درباره نویسنده جوانی است که در کافه ای در حال نوشتن داستانی است که خودش درگیر داستانش می شود.


سینما خانه  پینوود استودیو  Pinewood Studios  رالی استودیو  هالیوود   Raleigh Studios, Hollywood  انگلیس  هالیوود سعیدزارع

فرشید سیفی، تینا صادقی، محمد جواد افروز و رضا خدمتگزار بازیگران این فیلم هستند.

عواملی که در ساخت فیلم کوتاه «خانه» همکاری داشته اند عبارتند از :نویسنده فیلمنامه، تصویر بردار،تدوینگر ، طراح پوستر و کارگردان سعید زارع،مشاورکارگردان نواب محمودی،عکاس کاوه خان خانی زاده،گریمور رحمت پیری،دستیارتصویر حمید زارع و تهیه کننده سعید زارع.مجری طرح انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان.

جشنواره اینترنتی ( lift off ) انگلستان رویدادی سینمایی و مستقل است که برای کشف استعدادهای جوان و مردمی در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.

فیلم‌های منتخب جشنواره هر کدام به مدّت یک هفته به شکل اینترنتی در معرض دید و قضاوت عموم مخاطبان قرار می‌گیرند و از بین ۵ فیلم برتر تماشاگران، در نهایت هیات داوران برترین‌های این جشنواره‌ بین‌المللی را انتخاب خواهند کرد.

نهمین دوره این جشنواره با همکاری پینوود استودیو انگلیس(Pinewood Studios) و رالی استودیو، هالیوود ( Raleigh Studios, Hollywood) از بیست و ششم خرداد به مدت یک هفته در انگلیس برگزار و فیلم‌های منتخب برگزیده در هالیوود نمایش داده خواهند شد.