بعدی
like
سید فاطمه ذوالقدر:

۵ ماده از طرح سازمان نظام صنفی هنرمندان تصویب شد

‏. ‏(‏۷-‏بهمن-‏۱۳۹۸)

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از تصویب ۵ ماده از طرح سازمان نظام صنفی هنرمندان خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون مقرر شد اعضای شورای عالی هنرمندان مرکب از ۷ نفر، یعنی رییس کل و ۶ نفر از هر رشته هنری باشد که توسط مجمع انتخاب می‌شوند.

آرت کافه به نقل از خانه ملت،سید فاطمه ذوالقدر در تشریح دستور کار امروز (دوشنبه ۷ بهمن ماه ) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی طرح سازمان نظام صنفی هنرمندان ایران در نشست امروز خبر داد و عنوان کرد: مواد ۸ تا ۱۲ طرح با ایجاد تغییرات جزئی تصویب شد.


فرهنگی سید فاطمه ذوالقدر کمیسیون فرهنگی مجلس هنرمندان هنر

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: ماده ۸ طرح در مورد ارکان و تشکیلات سازمان و ماده ۹ ترکیب مجمع سازمان و ماده ۱۰ هم در رابطه با وظایف مجمع سازمان است.
وی یادآور شد: بر اساس ماده ۱۱ مصوب؛ رییس کل سازمان بالاترین مقام اجرایی، اداری، مالی و نماینده قانونی سازمان در تمامی مراجع با حق توکیل به غیر است و در حدود مصوبات مجمع و شورای عالی و مقررات و ضوابط مربوطه دارای اختیار کامل است که از طرف مجمع عمومی از بین منتخبان، هیات مدیره سراسر کشور و اعضای سابق شورای عالی به مدت چهار سال انتخاب می‌شود.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ماده ۱۲ طرح مذکور هم تصویب شد که بر اساس آن اعضای شورای عالی هنرمندان مرکب از ۷ نفر یعنی یک رییس کل و ۶ نفر از هر رشته هنری است که توسط مجمع انتخاب می شوند.
@nasrodinmolla