بعدی
like

حراجی آثار هنری یا جولانگاه دلالان و پولشویان؟!

‏. ‏(‏۱۴-‏تیر-‏۱۳۹۸)

این حراجی محل جولان دلالانی بوده و هست که بی دردسر میلیاردها تومان پول بی زبان را به جیب زده و به ریش هنر ایران می خندند!

آرت کافه-رسانه ها:یازدهمین حراج تهران که به هنر کلاسیک و مدرن ایران اختصاص داشت در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.


هنرهای تجسمی حراج تهران   هنر کلاسیک  مدرن  ایران  هتل پارسیان آزادی سیدعباس صالحی دلالان پولشویان

ملانصرالدین: یازدهمین حراج تهران در حالی برگزار شد که شائبه پولشویی در آن همچنان جدی است و به خاطر مافیای گردن کلفتی که پشت این گونه حراج ها پنهان شده،هنوز کسی یا جایی جرات نکرده به این مسئله مهم ورود پیدا کند.
این حراجی محل جولان دلالانی بوده و هست که بی دردسر میلیاردها تومان پول بی زبان را به جیب زده و به ریش هنر ایران می خندند!
هیچ کس تا کنون پاسخ نداده و نمی دهد که این هجم پول از کجا وارد این حراجی شده و سود آن به جیب چه کسانی رفته و می رود؟!مطمئنا حتی بخش اندکی از این پول های کلان نصیب حوزه هنرهای تجسمی و هنرمندان آن نشده و نمی شود،اگر چنین اتفاقی افتاده بود،این حوزه مهم این همه دچار مشکل مالی نبود که حتی برای برگزاری یک جشنواره ساده نیز مسوولان امر بودجه لازم را نداشته باشند.
اتفاق بد دیگر اینکه وزیر ارشاد نیز در این حراجی شرکت کرد و به نوعی مهر تایید بر آن زد.آیا سیدعباس صالحی می داند که در پشت پرده این حراجی چه اتفاق هایی افتاده و می افتد؟!
اگر این حراجی برای رونق حوزه هنرهای تجسمی و هنرمندان آن برگزار می شود،چرا تاثیری برای آن نداشته و بسیاری از هنرمندان این عرصه در فقر و نداری به سر می برند؟چرا وزیر ارشاد به دیدن این افراد نرفته و از حال شان با خبر نمی شود؟بی شک برای اینکه برای وزارت ارشاد گروه ازمابهتران مهم تر از جمع هنرمندان است!