بعدی
like

افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «روماک» در نگارخانه سرو

‏. ‏(‏۴-‏مرداد-‏۱۳۹۸)

نمایشگاه گروهی نقاشی، با عنوان «روماک» عصر جمعه ۴مردادماه، ساعت ۱۶ در نگاخانه فرهنگسرای سرو افتتاح می شود.

این نمایشگاه با هدف ایجاد فرصت برای به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان هنرهای تجسمی با سرپرستی محبوبه قطب تا ۱۰مرداد ماه در نگارخانه سرو به نمایش در می آید.


هنرهای تجسمی آناهیتا سیاوش  متین شکوفه  حورا یکتائیان وزیری  هانیه ایرانی  ریحانه زند کریمی  ریحانه محمدی  مائده پرویزیان  شاداب نجفیان فرهنگسرای سرو

نمایشگاه گروهی نقاشی «روماک» با نمایش ۲۵ اثر از ۱۴ نقاش با تکنیک ذغال، آبرنگ، پاستل و مداد از ساعت ۱۰ تا ۱۹ پذیرای علاقه‌مندان و هنردوستان است.

آناهیتا سیاوش، متین شکوفه، حورا یکتائیان وزیری، هانیه ایرانی، ریحانه زند کریمی، ریحانه محمدی، مائده پرویزیان، شاداب نجفیان، کیان دخت صادقی‌یام، فاطمه زارعی یالقوزاغاجی، زهره بهرامی سعادت، عاطفه صفر، فاطمه علیزاده عطار، فاطمه سپه‌بان بخشایش، نوشین ظهوری و سونا صادقی هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

در حاشیه برگزاری نمایشگاه ، ورکشاپی با هنرمندی محبوبه قطب و عاطفه صفر، با تکنیک آبرنگ، طی روزهای ۸ و ۹ مردادماه، از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در نگارخانه فرهنگسرای سرو برگزار می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۰ مردادماه به فرهنگسرای سرو به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.
@nasrodinmolla