بعدی
like

اعلام آمار مخاطبان نمایش های « او» و «شازده کوچولو»

‏. ‏(‏۳-‏مهر-‏۱۳۹۷)

نمایش‌های «او» با ۱۸۱۳ مخاطب و «شازده کوچولو» با ۳۵۰۳ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

به گزارش آرت کافه، نمایش‌های «او» با کارگردانی آرش دادگر با ۱۸۱۳مخاطب و «شازده کوچولو» به کارگردانی مصطفی قربان پور با ۳۵۰۳مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.



 او    شازده کوچولو   تئاتر آرت کافه ایرانشهر
مایش‌های «شازده کوچولو» و « او» که به ترتیب از ۲۹ مرداد و۸ شهریور در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ اجرای عمومی خود را در سالن‌های ناظرزاده و سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، شامگاه یکشنبه ۲۵ شهریورماه به کار خود در این مجموعه پایان دادند.
نمایش «او» با کارگردانی آرش دادگر در ۳۱ اجرای خود پذیرای ۱۸۱۳ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۴۷۱ مخاطب با بلیت‌های ۴۵ هزار تومانی، ۷۳۶ مخاطب با بلیت‌های ۳۰ و ۳۵ هزار تومانی و ۴۸۵ مخاطب با بلیت های ۲۰ و ۲۵ به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۶۵ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.
طبق این آمار، فروش نمایش «او» طی ۳۱ اجرا مبلغ ۴۷ میلیون و ۴۳۷ هزار تومان بوده است.
نمایش «شازده کوچولو» با کارگردانی مصطفی قربان پور نیز در ۲۷ اجرای خود پذیرای ۳۵۰۳ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۲۵۵۵ مخاطب با بلیت‌های ۵۰ و ۴۰ هزار تومانی، ۴۵۸ مخاطب با بلیت ۳۵ و ۳۰ هزار تومانی و ۸۵ مخاطب نیر با بلیت های ۲۵ و ۲۰ هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۰۵ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.
طبق این آمار، فروش نمایش «شازده کوچولو» طی ۲۷ اجرا مبلغ ۱۲۵میلیون و ۱۵۱ هزار تومان بوده است.