بعدی
like
جی.کی.رولینگ :

هری پاتر را فراموش کنید

‏. ‏(‏۱۹-‏مهر-‏۱۳۹۷)

جی.کی.رولینگ نویسنده انگلیسی داستان‌های «هری پاتر» گفت : می‌تواند ۱۰ کتاب دیگر از مجموعه جنایی‌اش را بنویسد. رولینگ با نام مستعار گالبرایت چهار کتاب جنایی منتشر کرده است.

به گزارش آرت کافه، جی.کی.رولینگ نویسنده مشهور انگلیس داستان های «هری پاتر و مدرسه جادوگری» سال ۲۰۱۳ برای اولین بار با نام مستعار رابرت گالبرایت داستانی جنایی نوشت که اکثر مخاطبان این نویسنده را متعجب کرد. رولینگ اولین کتاب غیرجادویی خود را با عنوان «آوای فاخته» از مجموعه «کورمون استرایک» نوشت.


ادبیات جیکیرولینگ  نویسنده  داستان‌   هری پاتر

رولینگ در سال اول انتشار نامش را به عنوان نویسنده فاش نکرد ،ولی آشکار شدن هویت اصلی نویسنده پس از انتشار کتاب اول مجموعه فروش این کتاب را به طرز چشم‌گیری افزایش داد تا جایی که اثر رولینگ در صدر جدول پرفروش‌ترین کتاب‌های ادبیات داستانی انگلیس قرار گرفت. «سفید مرگبار» چهارمین کتاب از مجموعه کارآگاه استرایک ۱۸ سپتامبر سال جاری روانه بازار کتاب شد که کتاب چهارم نیز با استقبال زیادی مواجه شد.

رولینگ در گفت و گویی با شبکه رادیویی انگلیس عنوان کرد: از نوشتن رمان‌های جنایی راضی است و قصد دارد ۱۰ کتاب دیگر با شخصیت کورمون استرایک بنویسد.

وی گفت: فکر می‌کنم بتواند ۱۰ کتاب دیگر با همین موضوع بنویسم.

رولینگ در حال حاضر ۵۳ سال داشته و مادر سه فرزند است. این نویسنده انگلیسی آب پاکی را روی دست طرفداران «هری پاتر» ریخت و عنوان کرد: همان قدر که دنیای غیرواقعی و جادوگری را دوست دارم، نوشتن در دنیای واقعی را نیز می‌پسندم و فکر کنم تا زمان زیادی به نوشتن در این حوزه ادامه دهم.
منبع:ایبنا