بعدی
like

انتخاب دبیر کمیته فرهنگی انجمن جهانی پزشکان صلح و سلامت

‏. ‏(‏۹-‏مهر-‏۱۳۹۷)

در حکمی از سوی دکتر مسعود چینی‌گر زاده (مدیرکل انجمن جهانی پزشکان صلح و سلامت)، مهندس یاسر موحدفرد به عنوان دبیر کمیته فرهنگی و مشاور مدیرکل انجمن جهانی پزشکان صلح و سلامت برگزیده شد.

به گزارش آرت کافه،انجمن جهانی پزشکان صلح و سلامت چندی است با حضور داوطلبانه پزشکان و پیراپزشکان و پرستاران برجسته کشور و خیرین فرهنگی در ایران، آغاز به کار کرده است.


فرهنگی  مسعود چینی‌گر زاده   یاسر موحدفرد    پزشکان  صلح   سلامت

این سازمان مردم نهاد بین‌المللی در زمینه درمان بیماری‌های رایج به گونه رایگان در منطقه‌های محروم استان‌های گوناگون ایران و برخی کشورهای آفریقایی، توانسته است گامی موثر در زمینه پیشگیری و درمان بیماری‌های رایج در ایران و جهان بردارد.

با توجه به اقبال چشمگیر مردم، پس از اعزام تیم پزشکان صلح و سلامت در ایران و دیگر کشورهای جهان، کمیته فرهنگی انجمن جهانی پزشکان صلح و سلامت برای حضور سفیران سلامت ایران شامل هنرمندان برجسته، پژوهشگران نامدار و قهرمانان ورزشی راه‌اندازی شده است.

برای راه‌اندازی کمیته فرهنگی انجمن جهانی پزشکان صلح و سلامت در گام نخست، مهندس یاسر موحدفرد که در پیشینه خود، دبیرکلی بنیاد فردوسی، مدیرعاملی خیریه مهرآفرین سپاس و دبیری ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی کشور و... را دارد به عنوان دبیر کمیته فرهنگی این انجمن در سطح ملی و فراملی از سوی دکتر مسعود چینی‌گر زاده (مدیرکل انجمن جهانی پزشکان صلح و سلامت) منصوب شده است. در بخشی از این ابلاغ خطاب به یاسر موحدفرد آمده است:
با عنایت به تجربه و تخصص حضرت‌عالی در حوزه فرهنگ و هنر، بدین وسیله جناب‌عالی را به عنوان دبیر کمیته فرهنگی و مشاور مدیرکل انجمن جهانی پزشکان صلح و سلامت منصوب می‌نمایم.

بهره‌گیری از توان اندیشمندان و استادان دانشگاه و نخبگان فرهنگی، راه‌اندازی کمیته فرهنگی انجمن جهانی پزشکان صلح و سلامت و ارتباط با سازمان‌های مردم نهاد فعال از جمله وظایف دبیر کمیته فرهنگی این انجمن خواهد بود.