بعدی
like
«خاک گرم» به زمین نرم رسید

ادامه تصویربرداری سریال جواد ارشاد در شهر بم

‏. ‏(‏۲۰-‏آذر-‏۱۳۹۷)

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «خاک گرم» در شهربروات شهرستان بم ادامه دارد.

به گزارش آرت کافه، مجموعه تلویزیونی «خاک گرم» با کارگردانی جواد ارشاد سرابی هم اکنون در شهربروات شهرستان بم در حال ضبط سکانس های خانه شهربانو( معصومه آقاجانی) هستند.


رادیوتلویزیون مجموعه تلویزیونی  خاک گرم  دانیال حکیمی  بهرام ابراهیمی  رحمان باقریان  فرشته سرابندی  معصومه آقا جانی

درخلاصه داستان آن آمده است: طی انجام مراحل حفاری در ارگ قدیم بم، باستان شناسان با کشف جدیدی روبرو می شوند که به دلیل حساسیت موضوع، از پروفسور برومند برای سرپرستی سایت دعوت می شود که در خلال آن، ماجراهای بسیاری اتفاق می افتد.

فریبا توکلی تهیه کننده این سریال گفت: گروه تا چهار روز آینده در این لوکیشن مستقر خواهند بود.پس از آن به لوکیشن اقامتگاه بوم گردی شهر سمیرآمیز در شهرستان فهرج کرمان می روند. معصومه آقاجانی، رحمان باقریان و ریحانه رضی بازیگرانی هستند که امروز ۲۰ آذر مقابل دوربین می روند.

توکلی از محسن نبوی به عنوان بازیگر جدید این مجموعه نام برد و افزود: کار تصویربرداری از نیمه گذشته است و مانی سنجری تدوین همزمان را انجام می دهد.

«خاک گرم» یک درام اجتماعی است که دانیال حکیمی، بهرام ابراهیمی، رحمان باقریان، فرشته سرابندی، معصومه آقا جانی، مریم خدارحمی، شهروز ابراهیمی، ریحانه رضی، شیوا خسرو مهر، علی کهن، فرزاد باقری، آسیه سلطانی، مریم گودرزی، مریم اسلامی، دانیال ابراهیمی، علی نفیسی، رضا ایرانمنش، حبیب گوهرگزی و بهزاد فراهانی در آن ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل تولید عبارتند از: نویسنده سمانه نامدار، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریز روح الله ظریف، دستیار کارگردان میثم نجفی، مدیرتصویربرداری فریدون شیردل، تصویربردار عزت الله عزیززاده، طراح صحنه و لباس حسن علیزاده فرد، طراح گریم فرانک گلنوش، مدیرصدابرداری جمال دهقان، تدوین مانی سنجری و آهنگساز بردیا کیارس.

مجموعه تلویزیونی «خاک گرم» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما ست که در۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای در حال تولید است.