بعدی
like

اعلام آمار مخاطبان نمایش‌های «خروس لاری» و «طناب»

‏. ‏(‏۱۶-‏دی-‏۱۳۹۷)

نمایش‌های «خروس لاری» با ۳۵۴۹ و «طناب» با ۲۰۱۹ تن میزبان مخاطبان و هنرمندان در اجراهای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر بودند.

به گزارش آرت کافه، نمایش‌های «خروس لاری» با کارگردانی امید سهرابی با ۳۵۴۹ مخاطب و «طناب» با کارگردانی نصیر ملکی جو با ۲۰۱۹ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.


تئاتر  خروس لاری    امید سهرابی   طناب   نصیر ملکی جو

نمایش‌های «خروس لاری» و «طناب» که به ترتیب از ۹ و ۱۵ آذر در ساعت‌های ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ اجرای عمومی خود را در سالن‌ ناظر زاده تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، با استقبال بیش از ۵۰۰۰ مخاطب به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «خروس لاری» با کارگردانی امید سهرابی در ۲۶ اجرای خودپذیرای ۳۵۴۹مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۲۳۷۲ مخاطب با بلیت‌های ۵۰ هزارتومانی، ۴۹۵ مخاطب با بلیت‌های ۴۰ هزارتومانی و ۲۵۹ مخاطب نیز با بلیت‌های ۳۰ و ۳۵ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۲۳ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

فروش نمایش «خروس لاری» طی ۲۶ اجرا مبلغ ۱۴۷ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان بوده است.

نمایش «طناب» با کارگردانی نصیر ملکی جو نیز در ۲۱ اجرای خودپذیرای ۲۰۱۹ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۱۵۳۲ مخاطب با بلیت‌های ۶۰،۵۰ و ۴۰ هزارتومانی، ۱۶۹ مخاطب با بلیت ۳۵،۳۰ و ۲۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۱۸ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

فروش نمایش «طناب» نیز طی ۲۱ اجرا مبلغ ۷۸ میلیون و ۹۱ هزار تومان بوده است.