بعدی
like
در آخرین روز جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

۱۱ نمایش در همدان روی صحنه می روند

‏. ‏(‏۳-‏آذر-‏۱۳۹۷)

جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان که از ۲۸ آبان ماه در همدان آغاز شد با اجرای ۷ تئاتر صحنه ای و ۴ تئاتر خیابانی در پنجمین روز به کار خود پایان می دهد.

به گزارش آرت کافه،در آخرین روز از اجرای نمایش های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دو تئاتر از بخش نوجوان روی صحنه خواهند رفت. نمایش "پدر آن" از تهران در دو سانس ۱۰:۳۰ و ۱۵ در سالن اصلی مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا و تئاتر " موش و گربه" از همدان در سانس های ۱۰:۳۰، ۱۵ و۱۷:۳۰ در تالار فجر اجرا می شوند.


تئاتر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان  همدان نمایش

بخش نمایش های کودک جشنواره بیست و پنجم نیز با اجرای دو تئاتر به کار خود پایان می دهد. نمایش های "ماهی سیاه کوچولو" از تهران و "من و مادربزرگه" از همدان در سانس های ۱۰:۳۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ به ترتیب در سالن اصلی مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی و سینما فلسطین اجرا خواهند شد.

یک تئاتر از بخش دانش آموزی نیز در روز پنجم جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان روی صحنه خواهد رفت. تئاتر " داور پسند" از بندر عباس در سانس های ۱۰ و ۱۱ در سالن سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

دو تئاتر پایانی بخش ملل بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز تئاتر های " خیلی دور" محصول مشترک اسپانیا ونروژ و "کلاغ تشنه بر می گردد" از هند خواهند بود که در سانس های ۱۵ و ۱۷:۳۰ و به ترتیب در پلاتو مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی و کانون مهدیه به روی صحنه خواهند رفت.

بخش تئاتر خیابانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز با اجرای ۴ تئاتر به پایان می رسد. تئاتر های " کتاب قدیمی پدر" از تهران، " درباره یک توپ" از قروه، "جادوی گل سرخ" از بروجرد و "بازی در بازی" از اصفهان در محوطه مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی و به ترتیب در سانس های ۱۵:۳۰، ۱۶، ۱۶:۳۰ و ۱۷:۴۵ اجرا می شوند.

اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز ساعت ۱۰ یکشنبه، چهار آذر در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا برگزار می شود.