بعدی
like

اجرای «ادامه دارد...» در تماشاخانه انتظامی

‏. ‏(‏۱۴-‏اردیبهشت-‏۱۳۹۸)

نمایش «ادامه دارد...» با نویسندگی مهدیه حسینی و کارگردانی فرهاد خوشه از ۱۸ اردیبهشت در تماشاخانه انتظامی روی صحنه می رود.

به گزارش آرت کافه،این نمایش داستان زن و مردی در یک آپارتمان است که رابطه این دو به مرور روشن خواهد شد. میلاد اکبرنژاد، مهتا پناهی و رازگل معتمدی در این نمایش ایفای نقش می کنند.


تئاتر  ادامه دارد  مهدیه حسینی   فرهاد خوشه  تماشاخانه انتظامی

فرهاد خوشه که پیش از این نمایش های «وعده‌گاه نهنگ‌ها» در تالار مولوی خوانش و«قوی تر» را در تالار مولوی، تئاتر مستقل تهران و تماشاخانه تئاتر باران روی صحنه برده است؛ در جدیدترین تجربه خود به سراغ نمایشنامه ای اجتماعی رفته است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از :مجری طرح: حسن جودکی، بازیگران صدا: مهدیه حسینی، علی‌محمد حسام‌فر، طراح صحنه و لباس: لیلا طاهرپسند، طراح نور: شاهین رحمانعلی، دکوراتور: حسین طاهربخش، مشاور رسانه : مریم رودبارانی،احمد حجارزاده، امور بین الملل: سحر ابراهیمی، عکاس و ساخت تیزر: مسعود انعامی، طراحی پوستر و بروشور: حمید شیرزاد، دست یارکارگردان:میثم فرهومند، منشی صحنه : ترانه ملکی ، سحر طباطبایی، مدیران صحنه محمد هاشم لطفی وحمید باباخانی.

این نمایش از هجدهم اردیبهشت تا دوازده خرداد در تماشاخانه انتظامی روی صحنه می‌رود . پیش فروش بلیت‌های آن در سامانه تیوال آغاز شده است.

«ادامه دارد...» هر شب راس ساعت ۲۱ اجرا می‌شود.