بعدی
like

رونمایی از پوستر «عروس مردگان»

‏. ‏(‏۷-‏اردیبهشت-‏۱۳۹۸)

پوستر نمایش فانتزی و موزیکال «عروس مردگان» رونمایی شد.

به گزارش آرت کافه،نمایش «عروس مردگان» با طراحی و کارگردانی امیدرضا سپهری و تهیه‌کنندگی مریم نراقی، اقتباسی است ازانیمیشنی با همین نام، با کارگردانی تیم برتون و محصول کمپانی برادران وارنر.


تئاتر عروس مردگان مهران احمدی  مهران امام‌بخش  نازنین بیاتی  سارا توکلی  فرناز توللی  امیر جعفری  شقایق دهقان   ناصر عاشوری  علی عامل هاشمی  نیکی کریمی   میلاد کی‌مرام  محمد لهراسبی تیم برتون

طراحی پوستر این نمایش را صادق زرجویان برعهده داشته است.

اجرای موزیکال این نمایش برای نخستین بار در ایران روی صحنه خواهد رفت و ارکستر«ایستگاه» موسیقی این نمایش را به صورت زنده و با آهنگسازی میلاد مهدوی اجرا خواهد کرد.

ارکستر خصوصی «ایستگاه» با سرپرستی و رهبری مهدی نوروزی سابقه همکاری با آهنگساز بین‌المللی ریچارد کلایدرمن و ناصر چشم‌آذر را در کارنامه خود دارد.

امیدرضا سپهری که پیش‌تر نمایش‌های «ببخش سایمون جان»، «مهمانسرای دو دنیا» و «داستان یک عذرخواهی از آقای امانوئل» را روی صحنه برده، طراح و کارگردان این نمایش است و مریم نراقی، از روزنامه‌نگاران قدیمی حوزه فرهنگ نیز تهیه‌کنندگی این نمایش موزیکال را برعهده دارد.محمد معتمد نیز به عنوان سرمایه گذار، این پروژه را همراهی می کند.

این نمایش با نقش‌آفرینی (به ترتیب الفبا) :مهران احمدی، مهران امام‌بخش، نازنین بیاتی، سارا توکلی، فرناز توللی، امیر جعفری، شقایق دهقان، ناصر عاشوری، علی عامل هاشمی، نیکی کریمی، میلاد کی‌مرام و محمد لهراسبی از اواسط اردیبهشت ماه روی صحنه می‌رود.

«عروس مردگان» فقط ۱۵ اجرا در «تهران رویال هال اسپیناس پالاس» خواهد داشت.

پیش‌فروش بلیت از یکشنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۲:۰۰ روی سایت تیکت به نشانی www.tik۸.com آغاز خواهد شد.