بعدی
like
تورج اصلانی:

«حمال طلا» با محور قرار دادن جامعه کارگری ساخته شده است

‏. ‏(‏۱۵-‏بهمن-‏۱۳۹۷)

همزمان با روز پنجم از برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، فیلم «حمال طلا» ساخته تورج اصلانی در پردیس سینمایی چارسو به نمایش درآمد.

به گزارش آرت کافه،، فیلم سینمایی «حمال طلا» با کارگردانی تورج اصلانی در پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش درآمد.


سینما  حمال طلا     ژاله صامتی  پیام احمدنیا  لطف اله سیفی  امید روحانی  امین آقا فرزانه  علیرضا مهران  حسن زاهدی  داود محمد آبادی  محمود شفیع خانی   رضا شفیع خانی

تورج اصلانی بعد از خوشامدگویی به مخاطبان فیلم «حمال طلا» گفت: این فیلم با محور قرار دادن بافت کارگری جامعه ساخته شده است.

او توضیح بیشتر درباره فیلم را لازم ندانست و از مخاطبان و هنرمندان حاضر در سالن دعوت کرد در پایان فیلم نظرات و انتقادات خود را درباره این فیلم به گوش او برسانند. اصلانی افزود: درست است که پرونده فیلم «حمال طلا» بسته شده، اما نظرات تماشاگران فیلم می تواند در ساخت آثار بعدی به من یاری برساند.

ژاله صامتی یکی از بازیگران فیلم «حمال طلا» گفت:ه فیلم «حمال طلا» اثر خوب و قابل توجهی از آب درآمده است.

پیام احمدنیا از دیگر بازیگران این فیلم نیز گفت: خوشحالم که در جمع هنردوستان و سینماگران این فیلم را تماشا می کنم. امیدوارم فیلمسازان با دیدنِ این فیلم ریسک انتخاب بازیگران کمتر شناخته شده را در آثار خود بپذیرند.

فیلم «حمال طلا» از حضور بازیگرانی چون ژاله صامتی، پیام احمدنیا، لطف اله سیفی، امید روحانی، امین آقا فرزانه، علیرضا مهران، حسن زاهدی، داود محمد آبادی، محمود شفیع خانی و رضا شفیع خانی بهره برده است.

این فیلم روایت زندگی کارگری است که شغل او حمالی طلاست. او در مسیر شغلی اش دچار مشکلاتی می شود و نوسانات اقتصادی هم به مشکلات او دامن می زند.