بعدی
like

کنسرت گروه موسیقی «برف» برگزار می شود

‏. ‏(‏۴-‏اسفند-‏۱۳۹۷)

کنسرت گروه موسیقی «برف» با تکنوازی پیانوی محمدرضا امیرقاسمی و خوانندگی علی امیر قاسمی، هفته دوم از آخرین ماه زمستانی ۱۳۹۷ در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

به گزارش آرت کافه،گروه موسیقی برف با سرپرستی محمدرضا امیر قاسمی و آواز علی امیر قاسمی، کنسرتی را با عنوان شبی برای پیانوی ایرانی جمعه ۱۰ اسفند در فرهنگسرای نیاوران، سالن خلیج فارس برگزار می کنند.


موسیقی گروه موسیقی برف  محمدرضا امیر قاسمی  علی امیر قاسمی مشیرهمایون شهردار  حسین استوار محمود مفخم   استاد مرتضی محجوبی  استاد جواد معروفی

محمدرضا امیر قاسمی سرپریت این گروه گفت: این پنجمین کنسرت گروه موسیقی برف است که قرار است در دو بخش به اجرا در بیاید.

وی افزود: این نامگذاری اشاره به اجرای قطعاتی دارد از بزرگانِ پیانوی ایرانی از دوره قاجار؛ مانند مشیرهمایون شهردار، حسین استوار و جناب محمود مفخم تا آثاری از بزرگان دیگرِ پیانوی ایرانی نظیر استاد مرتضی محجوبی و استاد جواد معروفی.

امیر قاسمی همچنین گفت: بخش دیگری از این کنسرت، تعدادی از ترانه های زیبا و نوستالژیک است با صدای علی امیرقاسمی و همراهی تمبک سحاب تربتی که در این میان، آثاری از استادان علی تجویدی، فضل الله توکل و فریدون حافظی هم اجرا می شود.

در تعدادی از آثار، حتی بیش از یک سده از اجرا یا ضبط آنها می گذرد. در نگاهی کلی می توان گفت، گروه برف با نگاهی متفاوت از کنسرت های پیشین، قطعاتی خاص را برای مخاطبان انتخاب کرده است.

کنسرت گروه موسیقی برف با سرپرستی محمدرضا امیر قاسمی و آواز علی امیر قاسمی، از ۱۰ اسفند ماه سال جاری ساعت ۲۰، در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود .

علاقه مندان می توانند برای خرید اینترنتی بلیت ها به آدرس www.tiwal.com مراجعه کنند.