بعدی
like

نمایش «پل خواب» در سینما تک پانتئون

‏. ‏(‏۳-‏بهمن-‏۱۳۹۷)

فیلم «پل خواب» در سینما تک پانتئون اکران و بررسی می شود.

به گزارش آرت کافه،دومین نشست سینماتک پانتئون با اکران فیلم «پل خواب» و پنل تحلیل باعنوان «شبیخون جوان وامانده» با سخنرانی محمد حسین میربابا و دکتر غلامرضا آذری و با حضور اکبر زنجان پور ، اکتای براهنی و ساعد سهیلی پنجشنبه چهارم بهمن ماه ساعت ۱۵ الی ۱۸:۳۰ در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می شود .


سینما سینماتک پانتئون  فیلم  پل خواب   اکبر زنجان پور   اکتای براهنی ساعد سهیلی

«سینما تک پانتئون» با دبیری زینب لک و محمد حسین میربابا در دومین نشست خود به بررسی فیلم «پل خواب» با کارگردانی اکتای براهنی می پردازد. این فیلم درباره جوانی است به نام شهاب که در آستانه ازدواج با نامزدش است. شرایط اقتصادی و مالی او باعث می شود به اتفاق دوستش وارد یک معامله تجاری شود، اما در کمال ناباوری پول‌های او را بالا می کشند. شرایط سختی بر زندگی او حاکم می شود. پول بهره‌ای می گیرد و از پرداخت اقساط آن هم عاجز می شود. طلبکاران او را راحت نمی گذارند. پدرش که دبیر مدرسه است وارد ماجرای او می شود. نامزدش نیز او را تحت فشار قرار می دهد. شهاب تحت تاثیر این فشارها دست به کار عجیبی می زند.
پوستر این نشست را آرمین رنگانی مدیر هنری سینماتک طراحی کرده است .

سینماتک پانتئون در این فصل از اکران ها و نشست هایش به بررسی سینمای معاصر ایران می پردازد که ویدیوی هر نشست به طور کامل در سایت آپارات در دسترس عموم قرار می گیرد .

علاقه مندان می توانند برای رزرو رایگان بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.
دومین نشست سینماتک پانتئون با اکران و تحلیل فیلم «پل خواب» با کارگردانی اکتای براهنی پنجشنبه چهارم بهمن ماه ساعت ۱۵ الی ۱۸:۳۰ در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می شود .