بعدی
like

«شاهزاده و خرس» در تالار هنر

‏. ‏(‏۱۲-‏بهمن-‏۱۳۹۷)

نمایش «شاهزاده و خرس» با نویسندگی و کارگردانی ماندانا عبقری در تالار هنر روی صحنه می رود.

به گزارش آرت کافه، «شاهزاده و خرس» با نویسندگی و کارگردانی ماندانا عبقری هر شب به جز شنبه ها در تالار هنر ساعت ۱۸ میزبان خانواده ها می شود.


تئاتر  شاهزاده و خرس   ماندانا عبقری  تالار هنر روی

این نمایش که براساس داستانی با همین نام از تینا هو اقتباس شده ، دربارۀ زندگی یک نوجوان اسکیمو است که برای نجات جان شاهزاده خانمی که گرفتار طلسم غرور شده و اسیر ترول هاست به آخر دنیا می رود و در طی مسیر با اتفاقات بسیاری روبرو می شود. این پسر اسکیمو در طی مسیر اخلاق ناپسند خود را ترک کرده و تبدیل به کودکی دانا می شود.
علیرضا دهقانی مشاور کارگردان است و ماندانا عبقری، احمدعباس زاده، راشین رضایی، پویا شش پری، علی پرویز و محمد معین محرری بازیگران نمایش هستند.
طراحی لباس و صحنه نیز به عهدۀ ماندانا عبقری و رکسانه عبقری است ، تنظیم و میکس و مسترینگ موسیقی های نمایش را دانیال استاد عبدالحمید انجام داده که خواننده قطعات و آهنگ های نمایش نیز هست.
دیگر عوامل نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان: نادیا شاکری. مدیر صحنه: شهراد حسامی. منشی صحنه:سمیه نوحی. عکاس: هلیا شکریه زاده و مسوول روابط عمومی و تبلیغات:روشنک کریمی و روژین ستاری.
نمایش «شاهزاده و خرس» بهمن و اسفند ۹۷ هر شب به جز شنبه ها در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، بعد از ورزشگاه شیرودی، خیابان ورزنده روی صحنه می رود.