بعدی
like

«اهورا و غول جزیره» در عمارت نوفل‌لوشاتو

‏. ‏(‏۲-‏مرداد-‏۱۳۹۸)

نمایش «اهورا و غول جزیره» با نویسندگی وکارگردانی پریوش کامیار در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.

به گزارش آرت کافه،نمایش کودک و نوجوان «اهورا و غول جزیره» با نویسندگی وکارگردانی پریوش کامیار و تهیه‌کنندگی نعیم بختیارى با دغدغه آموزش مفاهیم زیست محیطی به کودکان در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.


تئاتر  اهورا و غول جزیره    عمارت نوفل‌لوشاتو مهسا بختیارى  نادیا محبوبى  نعیم محبوبى  نکیسا بختیارى  نعیم بختیارى

مهسا بختیارى، نادیا محبوبى، نعیم محبوبى، نکیسا بختیارى، نعیم بختیارى و امیر امیدى‌نژاد (به ترتیب ورود به صحنه) بازیگران این نمایش هستند.

داستان «اهورا و غول جزیره» درباره گوزن زرد ایرانی است که در جزیره اشک و در میانه دریاچه ارومیه نگهداری می‌شود و همواره از طرف اهالی جزیره مورد حمایت و احترام است، تا اینکه سر و کله غول جزیره پیدا می‌شود و گوزن را می‌رباید...

«اهورا و غول جزیره» درباره نگهداری از محیط ‌زیست و رفتار مناسب با حیوانات در دشت‌ها و جنگل‌های حفاظت شده است و دغدغه آموزش مفاهیم زیست محیطی به کودکان را به عنوان شهروندان آینده دارد.

این نمایش از ۹ مرداد با مدت زمان ۵۰ دقیقه در سالن شماره دوی عمارت نوفل‌لوشاتو آغاز می‌کند.

نویسنده وکارگردان این اثر پریوش کامیار و مشاور کارگردان و تهیه‌کننده نعیم بختیارى هستند و سایر عوامل این اثر عبارتند از:طراح لباس مریم غلامى، رخساره بهادرى، طراح دکور کامران کامیار، طراح گریم فرانک کامیار، طراح نور فرشاد نصیرى، موسیقى ارغوان حمسى، چکامه شمسى شمس‌الدینى، کارگردان انیمیشن و طراح تیزر و پوستر آیدا فوقانى، دستیار و جانشین تهیه مهسا بختیارى، عکاس شکیلا بختیارى، و مشاور رسانه‌ای سبا حیدرخانى.