بعدی
like

اجرای نمایش «خانه برناردا آلبا» در رشت

‏. ‏(‏۲۵-‏آبان-‏۱۳۹۷)

نمایش «خانه برناردا آلبا» در رشت روی صحنه می رود.

به گزارش آرت کافه،مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی این نمایش از تازه ترین نمایش گروه فوژان در رشت خبر داد و گفت: «خانه برناردا آلبا» اثر فدریکو گارسیا لورکا با کارگردانی فرشاد یاری و بازخوانی مسعود صداقت از ۷ تا ۹ آذر ماه در مجتمع فرهنگی ، هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت روی صحنه می رود.


تئاتر  خانه برناردا آلبا    فدریکو گارسیا لورکا    فرشاد یاری شیرین سامی  مرجان متقی   ملیکاجعفری زاده   مریم شعبانی  فاطمه رحمانی

حمید نظرخواه علیسرایی افزود: این نمایشنامه با نگاهی به خفقان و مرد سالاری جوامع سنتی، داستان یک خانواده متملک روستایی که پس از مرگ پدر خانواده توسط مادر اقتدار گرا و مستبد اداره می شود را حکایت می کند.
برناردا آلبا در سوگ شوهرش تمامی اعضای خانه را که پنج دختر و دو خدمتکار است را به هشت سال عزاداری محکوم و مانع ارتباط دخترانش با مردان شده، به جز دختر بزرگش که دارای ثروت است ( انگوستیاس ) ...

وی گفت: این پروژه با تهیه کنندگی عیسی شبان و مدیریت نوید منصور قناعی در سالن شهید انصاری اجرا می شود.

نمایش «خانه برناردا آلبا» که ۱ الی ۱۵ آبان در سالن شهرزاد واقع در خیابان نوفل شاتو تهران اجرا شده بود ، مورد استقبال قرار گرفت و نظر مثبت منتقدان را جلب کرد.
شیرین سامی، مرجان متقی ، ملیکاجعفری زاده ، مریم شعبانی ،فاطمه رحمانی ،سونا هدایتی و مرسده جهانی بازیگران این نمایش هستند.

سایر عوامل عبارتند از: دستیاران کارگردان،رسول زنده دل و مسعود صداقت، طراح دکور فرشاد یاری، طراح نور مسعود صداقت،طراح لباس شیرین سامی، ساخت موسیقی ژویین نجفیان و نوازندگان برهام شاکری،آرش روحی و ارشد یاری.