بعدی
like
با مدیریت خیام وقار کاشانی

سالن سینما و تئاتر کودک باغ کتاب تهران افتتاح شد

‏. ‏(‏۲۷-‏بهمن-‏۱۳۹۷)

سالن سینما و تئاتر کودک و نوجوان باغ کتاب تهران با مدیریت خیام وقار کاشانی، شب گذشته با اجرای نمایش«خاله پیرزن مهربون» و «خاله‌سوسکه» افتتاح شد.

به گزارش آرت کافه ، نمایش‌های «خاله پیرزن مهربون» و «خاله‌سوسکه» با کارگردانی سینا نورائی آغازگر فعالیت رسمی تئاتر کودک و نوجوان در مجموعه باغ کتاب تهران بودند.


تئاتر سالن سینما و تئاتر کودک و نوجوان باغ کتاب تهران  خیام وقار کاشانی  خاله پیرزن مهربون    خاله‌سوسکه    سینا نورائی

خیام وقار کاشانی که به تازگی مدیریت بخش سینما و تئاتر کودک این مجموعه را عهده دار شده، در همین زمینه گفت: خوشحالیم که مخاطبان از اولین نمایش در این مجموعه استقبال کردند . امیدواریم هنرمندان عرصه نمایش‌های کودک و نوجوان که در این شب همراه ما بودند چراغ این مجموعه را روشن نگه دارند.

نمایش‌های «خاله پیرزن مهربون» و «خاله‌سوسکه» با کارگردانی سینا نورائی با حضور هنرمندانی نظیر علی فروتن،حمید گلی،فاطمه امینی(مجری برنامه کودک) و دکتر علیرضا گلپایگانی مدرس و کارگردان انیمیشن و انیماتور در سالن شماره ۸ مجموعه باغ کتاب تهران، برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های شان روی صحنه رفت تا سرآغازی بر نمایش‌های کودک و نوجوان در باغ کتاب تهران باشند.

کودکان و نوجوانان در کنار تماشای نمایش که به شیوه تلفیقی عروسک و بازیگر و به صورت موزیکال روی صحنه می رود،می‌توانند با توجه به گروه سنی‌شان از فضاهای تفریحی و آموزشی اختصاص‌یافته در این مجموعه استفاده نمایند.

آنا نمکچیان، مهرزاد شربتخواری، صالح خواجه، مهدی سرابی، مینا ابراهیمی و سینا نورائی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کرده و یا به‌صورت حضوری از باغ کتاب تهران در میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، تهیه کنند.