بعدی
like

معرفی اعضای جدید شورای مستند مرکز گسترش

‏. ‏(‏۱۸-‏دی-‏۱۳۹۷)

در جلسه‌ای که در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار شد، اعضای جدید شورای مستند این «مرکز» معرفی و مشغول به کار شدند.

به گزارش آرت کافه، در این جلسه سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد در حکمی، فرهاد ورهرام، محمد مقدم و معین کریم‌الدینی را به عنوان اعضای جدید شورای مستند این «مرکز» منصوب و معرفی کرد.


سینما مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی محمدعلی فارسی  رامین حیدری فاروقی   مهرداد زاهدیان

در بخشی از این حکم آمده است: ارتقای کیفی تولیدات مستند و توجه به هنرمندان جوان و خلاق، با رویکرد حضور جدی در عرصه‌های بین‌المللی فیلم مستند، از اهداف و اولویت‌های این مرکز در دوره‌ پیش‌روست.

در این نشست که با حضور سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد، مرتضی رزاق‌کریمی، فرهاد ورهرام، محمد مقدم، معین کریم‌الدینی، شهنام صفاجو و هومن مرادی کرمانی برگزار شد، مدیرعامل مرکز گسترش با اهدای هدیه‌ای، از اعضای سابق این شورا محمدعلی فارسی، رامین حیدری فاروقی و مهرداد زاهدیان تشکر و قدردانی کرد.

به این ترتیب، شورای مستند جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با حضور مرتضی رزاق‌کریمی، فرهاد ورهرام، محمد مقدم و معین کریم‌الدینی، نسبت به بررسی طرح‌های مستند ارائه ‌شده به مرکز اقدام خواهند کرد. دبیر این شورا هم هومن مرادی کرمانی است.