بعدی
like

افتتاح نمایشگاه عکس« کودکان زلزله زده»

‏. ‏(‏۲۲-‏آبان-‏۱۳۹۷)

نمایشگاه عکس « کودکان زلزله زده» با حضور هنرمندان و جمعی از کودکان در باغ موزه قصر افتتاح شد.

به گزارش آرت کافه،در برنامه ای که برای افتتاح این نمایشگاه در نظر گرفته شده بود، کامران تفتی و سامان گوران مهمان های افتخاری آن بودند و نجمه جودکی مجری برنامه . این برنامه که همزمانی پیدا کرده بود با سالروز تولد نجمه جودکی مورد توجه مهمانان برنامه قرار گرفت به طوری که از طرف همه کودکان بد سرپرست و همین طورکودکان زلزله و زده و پویش« بد سرپرست تنها تر است» قابی از نقاشی کودکانه سر پل ذهاب به او هدیه شد.


فرهنگی کامران تفتی   سامان گوران کامبیز دیرباز

پس از آن هم کامران تفتی روی صحنه رفت و بعد از تقدیر و تشکر از مجموعه پویش «بد سر پرست تنها تر است» با کودکان به گفت و گو پرداخت. یکی از جالب توجه ترین موضوعاتی که کامران تفتی در گفت و گو با کودکان به آن اشاره داشت احساس سلبریتی ها نسبت به این کودکان است. او با جمله « همه ما عاشق شما هستیم و می خواهیم » ،احساسش را به کودکان منتقل کرد و بعد از آن هم چند قطعه از آهنگ های آلبوم خود را روی صحنه به صورت زنده برای این کودکان اجرا کرد.

سامان گوران مهمان بعدی برنامه بود که دقایقی را به شوخی و خنده با حضار پرداخت و با اجرایی شاد و انرژی بخش، لحظات مفرحی را برای کودکان رقم زد.

گروه سرود مدرسه ایلیا از دیگر برنامه هایی بود که در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس « کودکان زلزله زده» اجرا شد و در آخر نیز نمایشگاه با حضور جمعی از کودکان، اصحاب رسانه، عکاسان و هنرمندان و همچنین کامبیز دیرباز، سخنگوی پویش «بد سرپرست تنها تر است» افتتاح شد.

این نمایشگاه که شامل ۸۰ عکس برگزیده از مجموع ۱۵۰۰ عکسی است که عکاسان برای شرکت در نمایشگاه ارائه داده بودند همه روزه تا دوشنبه ۲۸ آبان ماه از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر در سالن اصلی باغ موزه برپاست و پذیرای میهمنان است.