بعدی
like

اکران همزمان فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در بوشهر

‏. ‏(‏۲۴-‏دی-‏۱۳۹۷)

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: همزمان با سراسر کشور فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سینمای شهید آوینی شهر بوشهر اکران می شود.

به گزارش آرت کافه، عبدالرضا عالی پور با اعلام این خبر افزود: برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان ها یک کار ارزشمند است که شرایط تماشای فیلم ها را برای علاقه مندان فراهم می کند و می تواند در شناسایی و معرفی توانمندی های فیلم سازان جوان استانی تاثیرگذار باشد.


سینما عبدالرضا عالی پور جشنواره ملی فیلم فجر   ابراهیم داروغه زاده  بوشهر

وی بیان کرد: با همکاری موسسه فرهنگی هنری نارنجی و دفتر معاونت فرهنگی اداره کل ،فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ١٢ لغایت ٢٢ بهمن سال جاری در شهر بوشهر به روی پرده خواهد رفت.

عالی پور گفت: امسال برای چهارمین سال متوالی این کار فرهنگی در استان صورت می گیرد که سعی شده با تعاملات خوب، بهترین فیلم ها در استان بوشهر اکران شود.

وی تصریح کرد: گروه‌بندی و تعداد فیلم‌های اکرانی در استان ها پس از توافق نهایی با نمایندگان صنف خانه سینما اعلام می شود.

عالی پور گفت: پس از اعلام فیلم های جشنواره جدول زمان بندی اکران از سوی دبیرخانه استانی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر تهیه و اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: فیلم های جشنواره ١٩ و ٢٠ بهمن ماه به دلیل ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اکران نمی شود.

سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر با دبیری ابراهیم داروغه زاده از ١٢ تا ٢٢ بهمن برگزار خواهد شد.