بعدی
like

پایان فیلمبرداری «تقاص»

‏. ‏(‏۱۸-‏آذر-‏۱۳۹۷)

فیلمبرداری فیلم کوتاه «تقاص» با نویسندگی و کارگردانی محسن امانی به پایان رسید.

به گزارش آرت کافه، فیلمبرداری فیلم کوتاه «تقاص» با نویسندگی و کارگردانی محسن امانی و تهیه‌کنندگی حسین دارابی به تازگی به پایان رسیده و هم اکنون مراحل فنی و تدوین را سپری می‌کند.


سینما  تقاص   محسن امانی حسین دارابی

این فیلم در مناطق خزانه، وحدت اسلامی و بازارچه شاپور تهران جلوی دوربین رفت .«تقاص» به ترورهای دهه ۶۰ و بازتاب آن در زمانه کنونی می‌پردازد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «اینا چند ماه دیگه کارشون تمومه... کافیه به ترست غلبه کنی و ماشه رو بکشی... همین»

سیامک ادیب، اکبر مددی مهر، ادیب قریب، سپهر گندمی، سید محمد طاها سجادی و مجتبی سنجری بازیگران این فیلم هستند.

محسن امانی پیش از این کارگردانی فیلم های کوتاه «تب تند»، «پرداخت شد»، «برادری»، «مغناطیس» و «یه خواب آروم» را برعهده داشته است.

«تقاص» محصول جدید گروه هنری «کات» است که دو سال پیش توسط باشگاه فیلم سوره برای حمایت از فیلمسازان جوان در عرصه تولید فیلم های کوتاه و نیمه بلند تشکیل شد.

عوامل فیلم کوتاه «تقاص» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: محسن امانی، تهیه کننده: حسین دارابی، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، تدوین: سیاوش کردجان، صداگذار: احسان افشاریان، صدابردار: امین جعفری، طراح صحنه و لباس: جعفر محمدشاهی، طراح چهره پردازی: امید گل زاده، مدیر تولید: محمد گودرزی، مدیر تدارکات: امید لطیف زاده، دستیار کارگردان و برنامه ریز: پویان درزی، عکاس: مهدی خالدی زاده و مجری طرح: محمدجواد موحد.تهیه شده در گروه هنری «کات».