بعدی
like

رونمایی از پوستر نمایش «دیوار»

‏. ‏(‏۲۹-‏مهر-‏۱۳۹۷)

پوستر نمایش «دیوار » کاری مشترک از حامد رحیمی نصر و نادر علیمردانی،در آستانه اجرای عمومی رونمایی شد.

به گزارش آرت کافه،این اثر نمایشی، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از اول آبان سال جاری هرشب ساعت ۱۹:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. حامد رحیمی نصر و نادر علیمردانی علاوه بر کارگردانی این اثر، بازیگر این نمایش نیز هستند.


تئاتر  پردیس تئاتر شهرزاد  حامد رحیمی نصر   نادر علیمردانی دیوار

پوستر اصلی نمایش « دیوار» با نویسندگی غفور شکوری اصل، کارِ مشترک حامد رحیمی نصر و نادر علیمردانی که از یکم آبان ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود، رونمایی شد.مهدی رایگانی طراحی پوستر و طراحی لوگوتایپ آن را انجام داده‌ است.

حامد رحیمی نصر و نادر علیمردانی بازیگران این اثر نمایش هستند که مرداد ماه نیز نمایش «خون آشام کشی» را در تئاتر شهرزاد روی صحنه بردند.

در خلاصه داستان این اثر نمایش آمده است: جنگ است وسربازی دچار !دچار ترس از جنگ،کشتار،صدای انفجار وهر آن چیز که مرگ می آفریند.سرباز با ذهنی آکنده از هجمه های برخاسته از گذشته وحال به خیالش در پناهگاهی امن ،امان یافته است تا مردی با پاکتی در دست به حریمش ورود می کند، اما او دشمن نیست ،مردی است که می خواهد در این وانفسا تولدش را در تنهایی حاصل از جنگ به جشن بنشیند.

سایر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از:تهیه کننده:حمید رضا زمانی،مجری طرح: سپید فیلم،نویسنده :غفور شکوری اصل،تهیه کننده:حمید رضا زمانی،دستیار کارگردان:سمیرا ذوالفقار،طراح گرافیک:مهدی رایگانی،عکس:امیر خدامی،محمد مجتبایی،ایمان ساتکی،مشاور امور رسانه:محمد دانشور،مدیر روابط عمومی:مریم رودبارانی وگروه کارگردانی:علی سیبی وسید داوود میری نژاد.