بعدی
like

پایان تصویربرداری سریال «محکومین۲»

‏. ‏(‏۱۱-‏تیر-‏۱۳۹۸)

فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «محکومین۲» با کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی به پایان رسید.

به گزارش آرت کافه،آخرین اپیزود این مجموعه تلویزیونی«به من میگن عباس» نام دارد که روز گذشته در جنت آباد تهران با ضبط آخرین سکانس های خیابانی به پایان تولید خود رسید. این اپیزود، سی و پنجمین و آخرین اپیزود سریال محکومین است که کمند امیر سلیمانی،حسین سلیمانی و صفا آقاجانی در آن بازی کردند.


رادیو تلویزیون محکومین ۲ کمند امیر سلیمانی حسین سلیمانی  صفا آقاجانی ناصر هاشمی یهروز مفید

بهروز مفید تهیه کنند این سریال،گفت: دیروز ناصر هاشمی و تعدادی دیگر از بازیگران هم مقابل دوربین رفتند تا سکانس های باقی مانده اپیزودهای قبلی تکمیل شود.

وی افزود: همزمان با فیلمبرداری، تدوین این پروژه نیز انجام می شود و تاکنون۶۰ درصد از آن تدوین نهایی شده است. در «محکومین۲» در مجموع۲۴۳ بازیگر مقابل دوربین رفتند که ۸۳ بازیگر آن اصلی و۱۶۰ بازیگر فرعی بودند و ۱۸۲۸ هنرور هم در آن حضور داشتند.

بهروز مفید با بیان اینکه تصویربرداری این مجموعه ۱۱ ماه به طول انجامید گفت: این سریال در مجموع ۳۴۰ لوکیشن داشت که فیلمبرداری در۱۳۰ لوکیشن اصلی و ۲۱۰ لوکیشن فرعی انجام شد.

مجازات جایگزین زندان، بحران خانواده و طلاق از موضوعات اصلی این سریال است که به قلم مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی به نگارش درآمده است.

مجموعه تلویزیونی «محکومین۲» با تهیه کنندگی بهروز مفید وکارگردانی سیدجمال سیدحاتمی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۳۵ قسمت در دست ساخت است.