بعدی
like

دو انتصاب در اداره کل هنرهای تجسمی

‏. ‏(‏۱۱-‏آذر-‏۱۳۹۷)

معاون هنری و سرپرست معاونت هماهنگی و برنامه ریزی اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند.

به گزارش آرت کافه، هادی مظفری مدیر کل تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکام جداگانه اردشیر میرمُنگره را به عنوان معاون امور هنرهای تجسمی و شادی علی را به سمت سرپرست معاونت هماهنگی و برنامه ریزی منصوب کرد.


هنرهای تجسمی هادی مظفری  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اردشیر میرمُنگره  معاون امور هنرهای تجسمی  شادی علی

مظفری در حکم اردشیر میرمنگره و شادی علی آورده است : نظر به سوابق اجرایی،تعهد،توانمندی و شایستگی های جنابعالی به موجب این حکم به عنوان معاون امور هنرهای تجسمی منصوب می شوید .

امید است با اتکا به خداوند سبحان در ایفای وظایف محوله ،پیگیری امور مربوطه و سامان بخشیدن به کارکردهای اداری مجموعه با همیاری عموم همکاران و هنرمندان عرصه تجسمی موفق باشید . بهروزی شما را از درگاه خداوند منان خواستارم.

اردشیر میرمنگره دانش آموخته رشته گرافیک از دانشگاه هنر و تصویر سازی از دانشگاه تهران است . وی دارای سوابق پژوهشی و اجرایی در سازمان میراث فرهنگی و زیباسازی شهر تهران است و تجربه تدریس در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را در کارنامه خود دارد .

شادی علی نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم ارتباطات اجتماعی است . او دارای سوابق اجرایی مدیریتی و پژوهشی در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران است . علی تاکنون دبیری کمیته های متعدد اطلاع رسانی و برنامه ریزی در حوزه فرهنگ و هنر را در کارنامه خود دارد .