بعدی
like
ملانصرالدین

علی انصاریان باید در اسرع وقت کنار گذاشته شود،اگر نشود یعنی...!

‏. ‏(‏۲۰-‏دی-‏۱۳۹۷)

علی انصاریان،باید بدون درنگ کنار گذاشته شده و مدیران مقصر در این جریان از تمام مردم ایران و جهان بابت این اشتباه کودکانه عذر خواهی کنند.

آرت کافه-سیدرضااورنگ:مجید اکبرشاهی مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج سیما در واکنش به صحبت‌های علی انصاریان مجری برنامه «ورزشگاه» که ۱۸ دی ماه جملات نادرستی را خطاب به مردم افغانستان بیان کرد به خبرگزاری مهر گفته است: علی انصاریان فایلی منتشر و ضمن آن از مردم افغانستان عذرخواهی کرد و با این کار نشان داد نظرش روی جامعه افغانستانی نبوده است و قصدی برای بی احترامی به آنها را نداشته است!خود ما هم با اتفاقی که رخ داد و یا تقلیدی که از لهجه افغانستانی صورت گرفت، موافق نیستیم و طبیعتا دفاع هم نمی کنیم،ولی با فایلی که منتشر شد خیلی از سوءتفاهم ها می تواند برطرف شود و امیدوار هستیم برنامه را به گونه ای پیش ببریم که دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد!
باور کردنی نیست،ولی اینها حرف های مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست!مدیر،یعنی شخص توانایی که با مدیریت خود باید از اتفاقات پیش بینی شده و نشده جلوگیری کند.
آقای مجید اکبرشاهی مدیر محترم گروه اجتماعی شبکه پنج،شما چگونه مدیری هستید که نمی توانید مجری را از نامجری تشخیص دهید؟!همه مردم،از کوچک و بزرگ می دانستند و می دانند،شخصی مانند علی انصاریان که کنترلی بر رفتار،کردار و گفتار خود ندارد شاسیته اجرا نیست،با این وجود چرا اصرار بر ماندن وی دارید و می خواهید کجرفتاری هایش را بپوشانید؟
مگر مسوولان شبکه تهران نگفته بودند انصاریان قول داده رفتار خود را کنترل کند،چرا نتوانست؟هرگز هم نخواهد توانست. آقای مجید اکبرشاهی ،مقصر این جریان انصاریان نیست،شما و مدیران بالادستی شما متهم ردیف اول هستید.شما باید از روز اول اجازه روی آنتن رفتن به این فوتبالیست معمولی را نمی دادید.این نشان دهنده این است که شما با سیستم تلویزیون و برنامه سازی آشنا نیستید و با هنر اجرا هم که کلا بیگانه اید!
انصاریان اگر هزار سال هم روی آنتن برود نمی تواند یک در هزار هنر اجرا را یاد بگیرد!همه به این ناتوانی اذعان دارند غیر از شما و مدیران بالا دست تان!
جسارت به مردم افغانستان،اولین دست گل علی انصاریان نبوده و نخواهد بود.اگر این مهم را نمی دانید و چنین می کنید که وای به حال همه،اگر هم می دانید و جلوی این کار را نمی گیرید،شائبه ها را باید پاسخگو باشید.
مدیران ریز و درشت تلویزیون کشورهای عقب افتاده و جلو افتاده،حتی ممالک ریزی که باید به زور ذره بین آنها را روی نقشه های جغرافیا شناسایی کرد،هرگز حاضر نمی شوند،حتی با فشار اسپانسرهای گردن کلفت افرادی مانند علی انصاریان را برای لحظه ای روی آنتن بفرستند!شما و مدیران بالادست تان با چه جراتی توانستید چنین خطری را به جان بخرید!
علی انصاریان،باید بدون درنگ کنار گذاشته شده و مدیران مقصر در این جریان از تمام مردم ایران و جهان بابت این اشتباه کودکانه عذر خواهی کنند،اگر این مهم اتفاق نیفتد و مدیران پایین دست و بالادست تلویزیون،همچنان بر اشتباه خود اصرار ورزند،همگان مطمئن می شوند پشت پرده زدوبندی سنگین و رنگین بسته شده است!


یادداشت سیدرضااورنگ شبکه پنج علی انصاریان مجری اجرا