بعدی
like

معرفی طراحان هنری «شیروانی داغ»

‏. ‏(‏۱۱-‏آبان-‏۱۳۹۷)

الهام صالحی، امیرحسین دوانی، مقدی شامیریان، نوید صادقی و امین یاوری به ترتیب طراح چهره‌پردازی، طراح صحنه و نور، طراح لباس، آهنگساز و طراح صدا و طراح پوستر و بروشور به نمایش «شیروانی داغ» با کارگردانی ایوب آقاخانی پیوستند.

به گزارش آرت کافه، الهام صالحی طراح چهره‌پردازی، امیرحسین دوانی طراح صحنه و نور، مقدی شامیریان طراح لباس، نوید صادقی آهنگساز و طراح صدا و امین یاوری طراح پوستر و بروشور به نمایش «شیروانی داغ» به کارگردانی ایوب آقاخانی پیوستند.


تئاتر سیم ادبی  امیرعلی دانایی  فریبا متخصص  لیلا بلوکات  فرید سجادی حسینی  وحید نفر شیروانی داغ

پیش‌تر نیز نسیم ادبی، امیرعلی دانایی، فریبا متخصص، لیلا بلوکات، فرید سجادی حسینی، وحید نفر و وحیدآقاپور به‌عنوان بازیگر در «شیروانی داغ» معرفی‌شده بودند.

در این نمایش ساناز قراملکی به‌عنوان مدیر تولید و برنامه‌ریز، هلن بهرامی و عارف عباسی دستیاران کارگردان، مهرنوش بیگ زاده منشی صحنه، شقایق شعبانی روابط عمومی و امیر خالقی ساخت تیزر، ایوب آقاخانی را کمک و همراهی می‌کنند.

نمایش «شیروانی داغ» با اقتباس و دراماتورژی ایوب آقاخانی و رضا بهاروند از نمایشنامه های معروف تنسی ویلیامز است که از ۳۰ آبان در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به‌عنوان جدیدترین کارگروه تئاتر «پوشه» و محصول موسسه «پوشه هنر پارس» به روی صحنه خواهد رفت.

پیش‌فروش نمایش «شیروانی داغ» از ساعت ۱۲ شنبه ۱۲ آبان ماه آغاز خواهد شد . علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال بلیت‌های سه روز نخست این نمایش را تهیه کنند.