بعدی
like

«سینماگرام» به ایستگاه پایانی رسید

‏. ‏(‏۱۲-‏اردیبهشت-‏۱۳۹۸)

بیست‎وششمین و آخرین قسمت از فصل اول برنامه تلویزیونی «سینماگرام» پنجشنبه شب با پرداخت به حواشی جشنواره فیلم فجر به کار خود پایان می‎دهد.

به گزارش آرت کافه، بیست‎وششمین قسمت از برنامه تلویزیونی «سینماگرام» با اجرای شاهرخ دولکو در بخش میز خبر با حضور مهدی خرم‌دل به این موضوع خواهد پرداخت که جشنواره بین‎المللی فیلم فجر چه دستاوردی برای سینمای ایران داشته است؟! همچنین در این بخش و به صورت اینفوگرافیک، به موضوع « چرا جشنواره موفق بین‎المللی نداریم؟» پرداخته می‎شود.


رادیو تلویزیون  سینماگرام    شاهرخ دولکو   احمد سالک   امیر اسفندیاری

در بخش میز نقد، سعید مستغاثی و سعید هاشم زاده دو منتقد برنامه به بررسی فیلم‎های کمدی اکران شده در نوروز ۹۸ و پس از آن خواهند پرداخت و اجرای این میز، بر عهده دکتر امیرحسن ندایی خواهد بود.

در بخش مسئله هفته، حجت‎الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی به عنوان منتقد و امیر اسفندیاری به عنوان موافق، جشنواره بین‎المللی فیلم فجر به بیان نظرات خود خواهند پرداخت و به بحث و گفت‎وگو می‎نشینند. همچنین فرزاد موتمن به موضوع «شخصیت پردازی در سینما» خواهد پرداخت. آیتم‎ها و مستندهای مختلفی نیز برای پخش در برنامه تدارک دیده شده است که در بخش های مختلف تقدیم مخاطبان شبکه چهار سیما می‎شود. «سینماگرام» به تهیه‎کنندگی میر محمدحسین رضوی، کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما، که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳، از شبکه چهار سیما پخش و این هفته، آخرین قسمت از این مجموعه تقدیم علاقه‎مندان به هنر هفتم می‌شود.