بعدی
like
پیام حمزه زاده رییس سازمان سینمایی حوزه هنری به جشنواره «فیلم ۱۰۰»:

نیاز سینمای امروز توجه به ابزارهایی تازه و خلاقانه‌تر است

‏. ‏(‏۸-‏اسفند-‏۱۳۹۷)

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰» از امروز در پردیس سینمایی آغاز و به مدت دو روز میزبان بیش از ۴۰۰ سینماگر از ایران و جهان است.

به گزارش آرت کافه، محمد حمزه زاده رییس سازمان سینمایی حوزه هنری همزمان با آغاز این رویداد سینمایی و جشن سینماگران جوان کشور طی پیامی به این جشنواره نوشت: هنر امروز، برای جاودان شدن و برقراری ارتباط با جامعه‌ای که درگیر سرعت و شتاب است، چاره‌ای ندارد جز توجه به ابزارهایی تازه و روش‌هایی خلاقانه‌تر.


سینما جشنواره بین‌المللی  فیلم‌۱۰۰    حوزه هنری   علی قربانی   پردیس سینمایی آزادی   تالار اندیشه حوزه هنری محمد حمزه زاده

جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰»، مسیری است که بیش از ۱۰ سال پیموده شده و اکنون در روند رشد، شکفتگی و بالندگی خود قرار دارد. نهال تنومند فیلم‌های اخلاقی، قلب مخاطبانی را تسخیر کرده که هنر را برای تعالی روح و جان می‌خواهند و سینما برایشان ابزاری است تا از اخلاق سخن بگویند.
آرزوی همه ما رشد فیلمسازانی است که تعهد و تخصص را پیوند بزنند و در دوران تازه حیات نظام مقدس جمهوری‌اسلامی، و آغاز عصر تازه انقلاب در چهل سالگی، پرچمدار سینمای معنوی و اخلاقی باشند.
جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰، زمینه رشد و نمو سینماگرانی است که این هنر صنعت جذاب را با محتوایی عمیقا مذهبی و دینی و مفاهیم شریف اجتماعی و فرهنگی به ضیافت چشمان مخاطبان می برند.
تردید نداریم که از رهگذر این حرکت خوب سینمایی نسل جدیدی از فیلمسازان و سینماگران متولد می‌شوند که در آینده سینمای این مرز و بوم افتخار می‌آفرینند.

کارگاه «از ایده تا فیلمنامه» هادی مقدم دوست در سینما آزادی/ استفاده برای عموم آزاد است

کارگاه از «ایده تا فیلمنامه» با حضور هادی مقدم دوست عصر فردا پنجشنبه ۹ اسفند در سینما آزادی برگزار می‌شود.

همزمان با برگزاری جشنواره، کارگاه «از ایده تا فیلمنامه» توسط هادی مقدم دوست از کارگردانان و فیلمنامه نویسان جوان کشور در پردیس سینمایی آزادی برگزار می‌شود.

کارگاه «از ایده تا فیلمنامه» روز پنجشنبه ۹ اسفند ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شهر قصه پردیس سینمایی آزادی برگزار و استفاده از این کارگاه برای عموم آزاد است.

علاقه‌مندان می‌توانند از ۸ تا ۱۰ اسفند علاوه بر استفاده از این کارگاه از سایر کارگاه‌ها و برنامه‌های جشنواره بهره‌مند شوند.

کارگاه «چالش‌های تولید وب سری‌های مردمی» توسط ابوالحسنی و درخشی/ استفاده برای عموم آزاد است.

کارگاه «چالش‌های تولید وب سری‌های مردمی» عصر امروز همزمان با جشنواره «فیلم ۱۰۰» در پردیس آزادی برگزار می‌شود.

همزمان با برگزاری این رویداد سینمایی «چالش‌های تولید وب سری‌های مردمی» توسط محمد ابوالحسنی و علی درخشی امروز چهارشنبه ۸ اسفند ساعت ۱۸:۳۰ الی ۱۹:۴۵ در سالن شهر قصه پردیس سینمایی آزادی برگزار می‌شود.

استفاده از این کارگاه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند از ۸ تا ۱۰ اسفند علاوه بر استفاده از این کارگاه؛ از سایر کارگاه‌ها و برنامه‌های جشنواره بهره‌مند شوند.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم‌۱۰۰» با همت حوزه هنری و دبیری علی قربانی از ۸ تا ۹ اسفند در پردیس سینمایی آزادی برپاست و مراسم اختتامیه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.