بعدی
like

نقد و بررسی فیلم سینمایی « کد منبع» در فرهنگسرای فناوری اطلاعات

‏. ‏(‏۲۹-‏اردیبهشت-‏۱۳۹۸)

فیلم سینمایی کد منبع (sourse code) با کارگردانی دانکن جونز، سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۶ در هفتمین نشست تخصصی «سینما IT » پس از اکران، باحضور کارشناسان متخصص از منظر فناوری اطلاعات نقد و بررسی می شود.

به گزارش آرت کافه، در این برنامه محمد رضا فهمیزی منتقد سینما به عنوان مجری و منتقد فیلم و حامد کبود جامه کارشناس IT حضور دارند و پس از نمایش فیلم به نقد نکات فناوری اطلاعات در آن می پردازند.


سینما کد منبع   sourse code  دانکن جونز جیک جیلنهال  میشل موناهن  ویرا فارمیگا  جفری رایت

فیلم سینمایی کد منبع ( sourse code) در ژانر علمی-تخیلی با کارگردانی دانکن جونز و نوشته بن ریپلی است. بازیگرانی چون جیک جیلنهال، میشل موناهن، ویرا فارمیگا و جفری رایت در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم در آوریل ۲۰۱۱، توسط شرکت سامیت اینترتینمنت در آمریکای شمالی و اروپا اکران شد.

داستان فیلم در رابطه با یک سرباز ارتشی است که در کالبد یک مرد ناشناس بیدار می شود و در می یابد که ماموریت او پیدا کردن بمب گذار قطار شیکاگو است و ...
علاقه مندان می توانند برای تماشای این فیلم و شرکت در جلسه نقد و بررسی به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.