بعدی
like

۱۱۰۰۰ مخاطب به تماشای «نامبرده» و «سیزیف» نشستند

‏. ‏(‏۵-‏آذر-‏۱۳۹۷)

نمایش‌های «نامبرده» با کارگردانی علی‌اصغر دشتی و «سیزیف» با کارگردانی محمد برهمنی با بیش از ۱۱۰۰۰ مخاطب در تماشاخانه ایرانشهر به کار خود پایان دادند.

به گزارش آرت کافه، نمایش‌های «نامبرده» با کارگردانی علی‌اصغر دشتی با ۷۴۵۹ مخاطب و «سیزیف» با کارگردانی محمد برهمنی با ۴۲۲۷ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.


تئاتر  نامبرده   علی‌اصغر دشتی    سیزیف    محمد برهمنی ایرانشهر

نمایش‌های «سیزیف» و «نامبرده» که از ۲۵ مهرماه در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱ اجرای عمومی خود را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «سیزیف» با کارگردانی محمد برهمنی در ۲۷ اجرای خودپذیرای ۴۲۲۷مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۳۱۳۸ مخاطب با بلیت‌های ۳۰،۳۵ و ۴۰ هزارتومانی و ۶۸۴ مخاطب با بلیت‌های ۲۰ و ۲۵ به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۰۵ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «سیزیف» طی ۲۷ اجرا مبلغ ۱۳۳ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان بوده است.

نمایش «نامبرده» با کارگردانی علی‌اصغر دشتی نیز در ۳۰ اجرای خودپذیرای ۷۴۵۹مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۲۵۱۶ مخاطب با بلیت ۵۰ هزارتومانی، ۲۵۸۱ مخاطب با بلیت ۴۵ هزارتومانی، ۱۶۲۳ مخاطب با بلیت ۳۵ هزارتومانی و ۲۸۹ مخاطب با بلیت ۲۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۵۰ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «نامبرده» طی ۳۰ اجرا مبلغ ۳۰۴ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان بوده است.