بعدی
like

«زشت و زیبا»ی اکبر زنجانپور در رادیو نمایش

‏. ‏(‏۱۱-‏آذر-‏۱۳۹۷)

نمایش «زشت و زیبا» با کارگردانی اکبر زنجانپور دوازدهم آذر ماه از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش آرت کافه، این نمایش را پویان غفاری نوشته و داستان آن درباره کشتی گیری است که به دلیل حاضر نشدن در مسابقات حذف شده. او تصمیم می گیرد درسش را رها کرده و به دنبال کار بگردد، اما...


رادیوتلویزیون  نمایش  زشت و زیبا   اکبر زنجانپور محسن بهرامی    بهادر ابراهیمی  نازنین مهیمنی  امیر عباس توفیقی  کامیار محبی

«زشت و زیبا» با هنرمندی محسن بهرامی ، بهادر ابراهیمی، نازنین مهیمنی، امیر عباس توفیقی، کامیار محبی و تعداد دیگری از بازیگران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است .

این نمایش با تهیه کنندگی : ژاله محمد علی، گویندگی : شهین نجف زاده ، افکتوری: محمدرضا قبادی فر و صدابرداری : رضا طاهری ، هر روز ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

همچنین رادیو نمایش دوشنبه در برنامه زنده رادیویی «گیومه» به موضوع نقش و نگار های زندگی ایرانی و همچنین حوزه میراث فرهنگی و آثار باستانی ایران می پردازد.این برنامه زنده گیومه هر روز به مدت دو ساعت از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

«گیومه» برنامه ای ترکیبی نمایشی با محوریت اطلاع رسانی فرهنگی است که شنبه تا چهارشنبه هرهفته از ساعت ۹ تا ۱۱ به صورت زنده از رادیو نمایش روی موج اف ام ، ردیف ۵/۱۰۷ مگاهرتز شنیده می شود.