بعدی
like

رونمایی از کتاب «رمان نانوشته» نوشته شقایق جعفری جوزانی

‏. ‏(‏۲۶-‏فروردین-‏۱۳۹۸)

کتاب «رمان نانوشته» نوشته شقایق جعفری جوزانی جمعه ۳۰ فروردین ماه جاری در کافه کتاب «نیماژ» تهران رونمایی می‌شود.

به گزارش آرت کافه،کتاب «رمان نانوشته» نوشته شقایق جعفری جوزانی که توسط انتشارات «نیماژ» به زودی در دسترس علاقه مندان به کتاب و کتاب‌خوانی قرار می‌گیرد؛ از ساعت١٨:٣٠ تا ٢٠:٣٠ روز جمعه ۳۰ فروردین ماه جاری در کافه کتاب «نیماژ» تهران رونمایی می‌شود. کافه کتاب «نیماژ« در خیابان کریم خان زند، خیابان خردمند جنوبی، نبش خیابان یگانه واقع شده است.


فرهنگی ادبیات  رمان نانوشته   شقایق جعفری جوزانی  انتشارات  نیماژ

کتاب «رمان نانوشته» اثر شقایق جعفری‌جوزانی این بخت را داشته است که طرفداران پروپاقرص خودش را پیش از انتشار بیابد .

شقایق جعفری جوزانی درباره‌ کتاب «رمان نانوشته» معتقد است: این کتاب مجموعه‌ای از درددل‌های من و همنسلان من است که یا نگفتیم یا نشد که بگوییم. سعی کردم حرف‌ها را خلاصه بنویسم، اما همین خلاصه‌ها را ثبت کردم تا شاید جایی در این زندگی به یادگار بمانند، به ‌یادگار بمانیم.

شقایق جعفری جوزانی در دی ماه سال ۱۳۶۸ در تهران متولد شده و فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک از دانشگاه الزهرا تهران است. وی به عنوان عکاس خبری و هنری و خبرنگار با مجلات مختلف کشور از جمله؛ خانواده سبز، اطلاعات هفتگی، پنجره خلاقیت، راه زندگی، آرامش، زیبایی، خانه آرمانی، کدبانو، آشپزی خانواده سبز و ... سابقه همکاری دارد.

جعفری جوزانی مدت دو سال است که کار بازیگری را هم انجام می‌دهد. در کنار این فعالیت‌ها به نقاش و تصویرساز هم می‌پردازد، که دو سال گذشته نخستین نمایشگاه فردی خود را تحت عنوان نمایشگاه تصویرسازی «یک رؤیای کودکانه» در گالری احسان تهران برپا کرد.

در این نماشگاه، تعداد ۳۵ عدد تابلو ۴۰×۴۰ و تعدادی کارت پستال که در واقع کلاژهای همان تابلوها بودند در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت. این مجموعه تصویرسازی و با تکنیک چاپ شیشه و اکرولیک اجرا شد و کارت پستال‌ها کلاژی بودند که از مواد به ظاهر دور ریختنی درست شده‌ بودند.