بعدی
like
قاضی‌زاده هاشمی خبر داد:

بررسی اختلافات معاونت‌های سیاسی و سیما در شورای نظارت بر صداوسیما

‏. ‏(‏۱۵-‏آبان-‏۱۳۹۷)

عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما از ورود شورا به موضوع اختلافات معاونت‌های سیاسی و سیما خبر داد و تأکید کرد: شخص رییس سازمان باید به این موضوع ورود کند.

به گزارش آرت کافه به نقل از خانه ملت،سید احسان قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به اختلافات ایجاد شده دو معاونت سیما و سیاسی سازمان صدا و سیما، گفت: اتفاقی که در پخش خبر شبانگاهی شبکه سه و برنامه‌ حالا خورشید سیما به طور مصداقی رخ داد، شاید از این باب که در برنامه‌سازی سبک جدید و جذابی ایجاد و فضایی انتقادی، جذاب و رُک شکل بگیرد ،ولی این جذابیت زمانی محقق می‌شود که چنین فضایی در درون رسانه با خارج از رسانه‌‎ ایجاد شود.


رادیوتلویزیون سید احسان قاضی‌زاده‌هاشمی شبکه سه   حالا خورشید

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فضا در صدا و سیما با یک تلویزیون خارجی یا رسانه‌‎ای مستقل در فضای مجازی می‎تواند جذابیت ایجاد کند، افزود: زمانی که این فضا در درون یک سیستم رخ می‌‎دهد و مدیریت حاکم روابط درون سازمانی را نمی‌‎تواند به درستی تنظیم کند، چهره مناسبی از این قبیل رفتارها از صدا و سیما به بیرون منعکس نمی‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اعلام این خبر که اعضای شورای نظارت بر صدا و سیما درخواست کردند که این موضوع در شورا مورد بررسی قرار گیرد، گفت: ضرورت دارد که رئیس سازمان صدا و سیما شخصا به این موضوع ورود و آن را مدیریت و گزارش آن را به شورا ارائه کند.

قاضی‌زاده هاشمی یادآور شد: البته چنین مواردی مسبوق به سابقه بوده و بارها ساعت اخبار و برنامه‌های معاونت سیاسی به دلیل پخش برنامه‌های ورزشی یا سایر برنامه البته با اعلام قبلی به تعویق افتاده است ولی اینکه در لحظه ساعت خبر جابه‌جا شود، اقدام بی سابقه‌‎ای بوده است.

عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تاکید کرد: شخص رییس سازمان صدا و سیما باید به اختلافات ایجاد شده در زیرمجموعه خود ورود کند و مدیریت این حوزه‌ را به عهده بگیرد.