بعدی
like

«سفر به آینده» در تالار هنر

‏. ‏(‏۲۱-‏آبان-‏۱۳۹۷)

مجتبی مهدی نمایش «سفر به آینده» را افتتاح کرد.

به گزارش آرت کافه،مجتبی مهدی نویسنده و کارگردان پیشکسوت تئاتر کودک و نوجوان نمایش «سفر به آینده» با کارگردانی محمد عبدی را در تالار هنر افتتاح کرد.


تئاتر  از کجا اومدیم    سفر به آینده  هیراد محمدی  سمن قناد  آناهیتا خسروی  توحید نوروزی  اعظم شکوفه پور

هنرمندانی چون: علیرضا اولیایی، جعفر مهیاری، سعید ابک، رامین کهن، محمد رحمانیان، فرانک حسینی، معصومه آرواز و بابک مولانا در این اجرا حضور داشتند.

این نمایش بر اساس انیمیشن ملاقات با خانواده رابینسون و طرحی از جان برنستین توسط سبا سلیمانی به نگارش درآمده است.

بازیگران «سفر به آینده» عبارتند از: هیراد محمدی، سمن قناد، آناهیتا خسروی، توحید نوروزی، اعظم شکوفه پور، ،محمد عبدی، مهدی ملکی، حمیدرضا گودرزی، علی نوری و میثاق آقا مولایی.

طراحی صحنه این نمایش توسط سینا ییلاق بیگی و طراحی لباس آن توسط سهیلا جوادی، ساخت تن پوش توسط نسیم یاقوتی، طراحی نور توسط علی اشرف سمائی و طراحی گریم توسط حسین تبریزی انجام شده است.

در خلاصه نمایش آمده است: لوییز پسر بچه مخترعی که در یتیم خانه زندگی می کند تصمیم می گیرد برای پیدا کردن مادر واقعی خود در زمان سفر کند و نگذارد مادرش او را رها کند. او کلاهی برای سفر در زمان اختراع می کند، ولی در زمان گم می شود و به زمان های مختلف می رود و در نهایت به آینده سفر می کند؛ با آینده خود مواجه می شود، متوجه اشتباهات خود می شود و...

نمایش های «از کجا اومدیم» و «سفر به آینده» برای گروه سنی کودک و نوجوان هر روز به جز شنبه ها در تالار هنر به نشانی میدان هفت تیر، خیابان مفتح، خیابان ورزنده روی صحنه می رود.