بعدی
like

افزایش چشمگیر سانس‌های فوق‌العاده در جشنواره سی و هفتم

‏. ‏(‏۲۰-‏بهمن-‏۱۳۹۷)

مدیر پردیس سینمایی آزادی معتقد است که در جشنواره سی و هفتم نسبت به سال گذشته تعداد سانس‌های فوق العاده به دلیل استقبال مردم بیشتر بوده است.

به گزارش آرت کافه،رضا سعیدی‌پور مدیر پردیس سینمایی آزادی با اشاره به استقبال گسترده علاقه‌مندان به سینما از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، گفت: امسال شاهد حضور گسترده مخاطبان در سینماهای مردمی بودیم و در دو روز آینده که از جشنواره باقی مانده است نیز به نظر می‌رسد که شاهد استقبال علاقه‌مندان باشیم.


سینما رضا سعیدی‌پور   پردیس سینمایی آزادی جشنواره فیلم فجر

او ادامه داد: امسال به دلیل آنکه در سانس‌های عادی به جز تعداد خیلی محدود، بلیتی برای فروش باقی نمانده و تعداد فیلم‌هایی که در جشنواره به نمایش درآمد زیاد بود، مردم توانستند بیشتر در سانس‌های فوق‌العاده به تماشای فیلم‌ها بنشینند.

این مدیر سینما با اشاره به افزایش سانس‌های فوق العاده نسبت به سال گذشته به دلیل استقبال علاقه‌مندان، توضیح: نه تنها در سینمای آزادی ،بلکه در دیگر سینماها نیز شاهد تعداد بالای سانس‌های فوق‌العاده بودیم و فکر می‌کنم که امسال نسبت به سال گذشته تعداد سانس‌های فوق‌العاده بسیار زیاد بود.

سعیدی‌پور درباره دغدغه‌ای که علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های جشنواره فجر داشتند، گفت: ما در جشنواره امسال شاهد نگرانی مردم بابت اینکه شاید نتوانند فیلم‌ها را ببینند، بودیم این نگرانی با تصمیم‌گیری خوب مسوولان محترم جشنواره درباره برگزاری سانس‌های فوق‌العاده شب همراه و این مشکل علاقه‌مندان را برطرف شد.

او افزود: پیشنهاد می‌کنم که تصمیم‌گیری درباره سانس‌های فوق العاده نیز به قبل از جشنواره موکول شود تا مردم با خیال آسوده‌تر برنامه‌ریزی کرده و در این سانس‌ها به تماشای فیلم موردنظرشان بنشینند.

مدیر سینما آزادی درباره چگونگی ادامه روند استقبال مردم از فیلم‌ها در طول سال، بیان کرد: اگر تمهیداتی اندیشیده شود تا بتوان از طریق آن افرادی که تنها در جشنواره فجر به سینما می‌آیند را در طول سال نیز با سینما همراه کرد به نظرم اتفاق مثبت و خوبی است.