بعدی
like

انتصاب مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز ایلام

‏. ‏(‏۱۶-‏دی-‏۱۳۹۷)

رییس سازمان صدا و سیما به پیشنهاد معاون اموراستان‌ها در حکمی محمد بازوند را به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز ایلام منصوب کرد.

به گزارش آرت کافه، در مراسمی‌ با حضور دکتر علی دارابی معاون امور استان‌های صداوسیما محمد بازوند به‌عنوان مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام منصوب شد.


رادیو تلویزیون صداوسیما  محمد بازوند سلیمانی دشتکی

دکتر دارابی در این مراسم با تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در صداوسیمای مرکز ایلام از همدلی و همراهی سلیمانی دشتکی استاندار ایلام قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های صداوسیمای مرکز ایلام در سال‌های اخیر ابراز امیدواری کرد این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

سلیمانی دشتکی استاندار ایلام هم با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در صداوسیمای مرکز ایلام به بیان ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف پرداخت و گفت: صدا‌وسیمای مرکز ایلام توانسته با انعکاس تلاش‌های مسوولان و حضور در ستاد اقتصاد مقاومتی فرصت خوبی را برای بیان ظرفیت‌های استان فراهم کند.

بازوند مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام هم با اشاره به نقش رسانه ملی در فرهنگ‌سازی و اجتماع‌پذیری و اطلاع‌رسانی گفت: حفظ آداب و رسوم و سنت‌ها و زدودن فرهنگ‌های غلط در جامعه می‌تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت استان ایفا کند.

وی افزود: رسانه قابلیت بالایی برای اثرگذاری بر جامعه دارد و همچنین اقدامات خوبی در زمینه برنامه‌سازی در مرکز ایلام صورت گرفته است که اینجانب نیز، در تداوم این حرکت تلاش خواهم کرد.

شیروی مدیر کل سابق صدا و سیمای مرکز ایلام هم با ارائه گزارشی از عملکرد ۴۰ ماهه خود در مرکز ایلام از همراهی و همکاری مسوولان اجرایی استان به ویژه استاندار ایلام تشکر کرد و گفت: میزان پوشش دیجیتال در استان ایلام به حدود ۹۷ درصد رسیده و در حال حاضر دور افتاده‌ترین روستاهای استان نیز از پوشش دیجیتال بهره‌مند هستند.