بعدی
like

افتتاح نمایشگاه عکس «میان سرگشتگی و جاودانگی» آلن سکارولی در کاشان

‏. ‏(‏۸-‏خرداد-‏۱۳۹۸)

نمایشگاه عکس «میان سرگشتگی و جاودانگی» از آخرین آثار آلن سکارولی عکاس فرانسوی با همکاری سفارت فرانسه در تهران در ساعت ۱۸ چهارشنبه ۸ خرداد در سرای عامری‌ها در کاشان افتتاح می‌شود.

به گزارش آرت کافه،بخش فرهنگی سفارت فرانسه در تهران اعلام کرد: نمایشگاه عکس «میان سرگشتگی و جاودانگی» Entre errance et éternité از آخرین آثار آلن سکارولی Alain Ceccaroli عکاس فرانسوی با همکاری سفارت فرانسه در تهران؛ ساعت ۱۸ چهارشنبه ۸ خرداد ماه جاری در سرای عامری‌ها در شهر کاشان افتتاح و تا روز ۱۶ خرداد ماه ادامه خواهد داشت. سرای عامری‌ها در شهر کاشان، خیابان علوی، بن بست باستان هفتم واقع شده است.


هنرهای تجسمی  میان سرگشتگی و جاودانگی   Entre errance et éternité   آلن سکارولی  Alain Ceccaroli

آلن سکارولی سال ۱۹۴۵ در کشور مراکش به دنیا آمده است. او همواره در کنار مدیترانه زندگی کرده و به کار مشغول بوده است. وی تاکنون نمایشگاه‌های زیادی در شهرهای مختلف فرانسه و هم‌چنین کشورهای سوئیس، بلژیک، یونان و ... برگزار کرده است.

آخرین نمایشگاه عکس‌ آلن سکارولی با عنوان «میان سرگشتگی و جاودانگی» در ایران؛ از سوی سفارت فرانسه در تهران و با همکاری گالری صفوی در خانه صفوی؛ به مدت ۵ روز در نگارخانه مجموعه خانه صفوی در شهر تاریخی اصفهان؛ واقع در حد فاصل خواجه پطروس و وحید، جنب کوچه شماره ۳۱ برپا شد.