بعدی
like

انیمیشن «منو ببین» در جشنواره پویانمایی تهران

‏. ‏(‏۴-‏بهمن-‏۱۳۹۷)

انیمیشن کوتاه «منو ببین» با کارگردانی رضا مهرانفر در ادامه حضور در جشنواره­ های داخلی و بین ­المللی، به یازدهمین دوره از جشنواره پویانمایی تهران راه یافته است.

به گزارش آرت کافه،رضا مهرانفرکارگردان این انیمیشن که پیش از این در جشنواره­ ای آکسفور آمریکا، هندیکپ فرانسه، فیلم کوتاه تهران و کودک و نوجوان نیز حضور داشته است، انگیزه و دلیل اصلی خود برای ساخت «منو ببین» را عدم درک درست بزرگسالان از دنیای بچه­ ها عنوان کرد و گفت: چیزی که همیشه دغدغه ذهنی و انگیزه من برای ساخت «منو ببین» بوده این است که ما بزرگ‌ترها بیشتر وقت‌ها فراموش می‌کنیم دنیای بچه‌ها و ادراک‌شان از اطراف با دید و تجربه ما کاملا متفاوت است.


سینما جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران  منو ببین   رضا مهرانفر  آکسفور آمریکا  هندیکپ فرانسه

«منو ببین» درباره پسرکی است که در دنیایی از اضطراب و ترس زندگی می­ کند؛ ترسی که برای دیگران معنا ندارد و نادیده گرفته می­ شود. جهان عادی در جریان است، اما همه چیز برای او تنهایی و تاریکی.

عوامل انیمیشن «منو ببین» عبارتند از: کارگردان: رضا مهرانفر ، تهیه کننده: مریم صانعى، نویسنده: مونا شاهى و غلامعلى میکاییلى ، سوپروایزر بخش انیمیشن : اسفندیار حاجى اسداللهى ، مدیر دوبلاژ : یگانه رمضانى ،صداگذار: آرش قاسمی، پخش بین­ المللی: فیدان و مشاور رسانه ­ای: سعیده الله­ دادی.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار می‌شود.